• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Reilu 600 km Desmosedicillä takana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikkoyli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Häiriintyneen näköinen laite!
thumbs-up.gif

Mua tosin ei saisi tuon selästä pois kuin kiropraktikon avustuksella, mutta on kyllä jotain todella hienoa tuossa.

Raaka mopo. Toivottavasti ehdit Ouluun toistekkin. Kahvit tarjoan torilla. Paikallisessa ducatikaupassa kehuivat erityisesti
pakoääniä.

Kun tuolla briteissä on myynnissä halvalla noita desmoja, niin eikö niissä tule ongelmia väärän puoleisen ohjauksen kanssa?

Onhan se ihan makee, mutta katteiden sovitukset eivät näytä kuvien perusteella yhtään paremmalta, kuin siinä, joka messuilla oli näytillä.

Onhan se ihan makee, mutta katteiden sovitukset eivät näytä kuvien perusteella yhtään paremmalta, kuin siinä, joka messuilla oli näytillä.
No on ne paremmat sentaan kuin siina, mutta totta on etta valit voisivat olla pienemmat. Asia ei ole hairinnyt kun muuten tuntuu niin laadukkaalta ja oikeastaan yllattavan mukavalta. Se etupaakin on niin hyva etta ehka vaikuttaa siihen, etta etujarru ei tunnu niin yliherkalta kuin 1098:ssa. Ei tarvi varoa samalla lailla.
Tankin sisalla saattaa olla jotain outoa niissa letkuissa kun pukkaa niin herkasti bensaa ulos.

Tuleeko bensaa tankin alta huohotinletkusta? Liekö samantyyppiset viritelmät kuin ST2:ssa. Omassa oli toinen tankin huohotinletkuista löysällä/irti tässä alkukesällä. Lorotti alleen enemmän tai vähemmän.

t. Jukka

Kaikille rahamiehille tiedoksi (en valitettavasti kuulu siihen kategoriaan
sad_orig.gif
) EE-Speediltä löytyy Desmo heti toimitukseen. Hintakin vaatimattomat 89900+tk
062802jumpie_prv.gif

..eikös EE tossa jokuaika sitten lopettanut Ducatien myynnin? Nyt kun tarkistin, niin sielähän niitä on koko liuta taas tarjolla?

joo, en osta D16RR:ää.

..eikös EE tossa jokuaika sitten lopettanut Ducatien myynnin? Nyt kun tarkistin, niin sielähän niitä on koko liuta taas tarjolla?

joo, en osta D16RR:ää.
Näinhän oli ainakin keväällä puhetta. Kävin siellä maanantaina asioimassa, mutta en kyllä rivistössä ducuja nähnyt. Moto Guzzia kylläkin.

Kaikille rahamiehille tiedoksi (en valitettavasti kuulu siihen kategoriaan  
sad_orig.gif
) EE-Speediltä löytyy Desmo heti toimitukseen. Hintakin vaatimattomat 89900+tk  
062802jumpie_prv.gif
En myisi omaa sillä. On sen verran hyvä. Jos joskus tulee vastaavaa niin se on 800 cc lussu. Nyt on 1430 km mittarissa ja en viikkoon päässyt ajamaan. Äsken kävin mutkan ja meinasin liikuttua ilosta. Olin jo unohtanut miltä se tuntuu.
EE-speed myy kyllä ihmeen halvalla Hypermotardia ja 1098R:ää.

Itsekin huomasin ee-speedin Ducatit. Mikäköhän siellä on nyt muuttunut, kun aika negatiivisin sanankääntein kommentoi asiaa silloin, kun poisti Ducet listaltaan.

ee-speen näyttäisi myyvän bout samalla hinnalla, kuin mitä laskeskelin Saksasta tuodulle uudelle Ducatille hintaa, joten lähinnähän kyseessä on ns. "oikea hinta".

Itse laskin, että alle 48500 ei 1098R Saksasta tule ja siihen vielä rahti ja rekisteröintikatsastus ym. Saksan rek.kulut jos toisi ajamalla.
Hypermotard S sain hinnaksi 18800 ja kulut päälle eli ei sekään kannata. EE-Speedin täytyy tuoda siis pyörät jenkeistä (johon myydään aivan liian halvalla verrattuna Eurooppaan, tänne pitäisi saada samat hinnat!!) tai Aasiasta tai on löytänyt jostakin dealerin, joka myy sisäänostohintaan tai alle. Kyllä maahantuojankin pitää saada edes jonkin verran katetta, huollon järjestäminenkin maksaa. Tai varaosien ja pyörien varastossa pito.
EE-Speed on kuitenkin tajunnut myydä vain noita hyvin meneviä kärkimalleja, jos nyt sitten saa niitä oikeasti. Epäilen.

Itse laskin, että alle 48500 ei 1098R Saksasta tule ja siihen vielä rahti ja rekisteröintikatsastus ym. Saksan rek.kulut jos toisi ajamalla.
Hypermotard S sain hinnaksi 18800 ja kulut päälle eli ei sekään kannata. EE-Speedin täytyy tuoda siis pyörät jenkeistä (johon myydään aivan liian halvalla verrattuna Eurooppaan, tänne pitäisi saada samat hinnat!!) tai Aasiasta tai on löytänyt jostakin dealerin, joka myy sisäänostohintaan tai alle. Kyllä maahantuojankin pitää saada edes jonkin verran katetta, huollon järjestäminenkin maksaa. Tai varaosien ja pyörien varastossa pito.
EE-Speed on kuitenkin tajunnut myydä vain noita hyvin meneviä kärkimalleja, jos nyt sitten saa niitä oikeasti. Epäilen.
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin Saksasta tulee Eskolle mopedit. Tosin siellä on/oli yksi jenkkimallin zx-14 (zzr-1400). Aivan saamarin hieno, mutta se ei tähän aiheeseen kuulu.

Hypermotard S sain hinnaksi 18800 ja kulut päälle eli ei sekään kannata.
Itse muistaakseni laskeskelin hinnat tavallisille 1098:lle ja 1098s:lle. Sellaiset pystyi hankkimaan pari tonnia halvemmalla kuin Suomesta, eikä kyseessä ollut mikään tarjous, vaan listahinta. Saksan hinnat otin ztk.de:stä.

edit. eli nopeasti ynnättynä sain hypermotard s:lle hinnaksi noin 17000 euroa, kun verotusarvoksi otin 19000 euroa. Muutama satanen sitten tuontikuluihin ja paperitöihin. ee-speedillä 17490 + 600 toimituskulut, eli tuosta kun otetaan ee:n kate pois, niin päästään samaan, jos itse tuo Saksasta. Noin karkeasti.

No joo, ZTK on itse harmaatuoja. Joitain pyöriä on ja esim. 1098R ei varmasti ole. Vanhoja kiinnostavia harvinaisuuksia saattaa tietysti saada edullisestikin. Noista uusista malleista ei virallisilta dealereilta saa alennusta juuri mitään ja esim. kun 2007 ostin oman 1098S:n en saanut pyörästä alennusta, mutta putkesta ym. jotain. Kölnistä olisin saanut pyörästä 600 € alennusta, mutten sitten muusta niin hyvin. Uudessa olisi kuitenkin hyvä olla takuu, koska uutena ne viat paljastuu. Vaikka on kuinka globaali takuu niin nihkeitä ovat maahantuojat omiaankaan korjaamaan ja harmaatuotuja vielä huonompia. Itse ostaisin 20.000 € pyörän viralliselta dealerilta ennemmin kuin 19.000 € harmaatuodun. 17.000 € panisikin sitten jo miettimään jos pyörä oikeasti löytyisi semmoinen kuin haluaisi eikä tarvisi odottaa 5 viikkoa eikä maksaa etukäteen. Tästähän voi keskustella loputtomiin ja jokainen saa onneksi päättää itse. Joka tapauksessa kilpailu on ollut hyvästä kun katsoo pyörien hintojen kehitystä Suomessa, sekä uusien että käytettyjen.

Back