Kävin hakemassa pyörän ja onhan se erilainen mihin on tottunut. Erittäin hyvin tehty ja yllättävän mukava maantiellä. Kate on tosi hyvä ja reppu selässä 230 km/h tuntuu samalta kuin 1098S:llä 150 km/h (ajoin Saksassa, en Suomessa). Vehkeessä on vakioputki vielä paikallaan ja äänet liian hiljaiset. Tehoalueella on kuoppa 5 ja 6 tonnin välillä, niinkuin oli 1098:ssakin vakiona. Vääntöä on alhaalla huomattavasti vähemmän kuin 1098:ssa, mutta ylhäällä potkua vastaavasti enemmän ja vetää pitkälle. Kone käy tosi kuumana ja parhaimmillaan oli 112 astetta veden lämpötila kun ajoi ruuhkassa. Perse lämpiää melkoisesti, mutta raceputkella varmaan ei niin paljon.
Alusta on minun makuun tosi hyvä vaikka tietysti on aika kova. Varsinkin etupää tekee vaikutuksen ja voisi olla jäykemmälläkin, mutta kaikki säädöt on tehtaan jäljiltä. Kääntyy herkästi ja on vuoren vakaa.
Aluksi oli aika vaikea ajaa kun on niin herkkä, kone ottaa äkkiä kierroksia ja laskee ne vielä nopeammin. Kaikki toimii erittäin täsmällisesti ja tukevasti, mikään ei heilu ylimääräisiä. Peileistäkin näkee kun kate tai kiinnitys on niin tukeva. Jarrut on samantuntoiset kuin 1098:ssa. Luistokytkin tuntuu samalta kuin mulla 1098:ssa EVR CTS-02. En uskaltanut vielä ajaa kovin lujaa kun en ole tottunut pyörään, mutta saa olla melko rattimies ennen kuin pyörässä tulee rajat vastaan.
Tankillisella pääsin ainakin 155 km kun valo alkoi palaa 140 km kohdalla.
Tarjotkaa joku jotain järkevää minun 999S:stä, saattaa lähteä halvallakin. Voin miettiä jonkun muunkin pyörän myymistä, vaimo on sen verran pahalla päällä.
Täytyy antaa Hailacin pojille iso kiitos, että pyörä on vihdoin täällä.
Alusta on minun makuun tosi hyvä vaikka tietysti on aika kova. Varsinkin etupää tekee vaikutuksen ja voisi olla jäykemmälläkin, mutta kaikki säädöt on tehtaan jäljiltä. Kääntyy herkästi ja on vuoren vakaa.
Aluksi oli aika vaikea ajaa kun on niin herkkä, kone ottaa äkkiä kierroksia ja laskee ne vielä nopeammin. Kaikki toimii erittäin täsmällisesti ja tukevasti, mikään ei heilu ylimääräisiä. Peileistäkin näkee kun kate tai kiinnitys on niin tukeva. Jarrut on samantuntoiset kuin 1098:ssa. Luistokytkin tuntuu samalta kuin mulla 1098:ssa EVR CTS-02. En uskaltanut vielä ajaa kovin lujaa kun en ole tottunut pyörään, mutta saa olla melko rattimies ennen kuin pyörässä tulee rajat vastaan.
Tankillisella pääsin ainakin 155 km kun valo alkoi palaa 140 km kohdalla.
Tarjotkaa joku jotain järkevää minun 999S:stä, saattaa lähteä halvallakin. Voin miettiä jonkun muunkin pyörän myymistä, vaimo on sen verran pahalla päällä.
Täytyy antaa Hailacin pojille iso kiitos, että pyörä on vihdoin täällä.