Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole myyntipalsta tämä, mutta mulla ois kahdet H3-projektorivalot. sis.lähi-, kauko- ja seisontavalot.Toistetaas nyt vielä. Lähinnä sellaisia projektorivaloja tarkoitan kun ovat melko pienikokoisia mutta ilmeisesti varsin hyviä valoteholtaan.Moi!
Minkälaisia ajovaloumpioita olette kuitukatteisiin eteen laittaneet ja mistä niitä hommailleet? Olivatko minkä hintaisia?
Taitaa olla projektorit ja muutkin kamat paikoillaan jo.Ei ole myyntipalsta tämä, mutta mulla ois kahdet H3-projektorivalot. sis.lähi-, kauko- ja seisontavalot.Toistetaas nyt vielä. Lähinnä sellaisia projektorivaloja tarkoitan kun ovat melko pienikokoisia mutta ilmeisesti varsin hyviä valoteholtaan.Moi!
Minkälaisia ajovaloumpioita olette kuitukatteisiin eteen laittaneet ja mistä niitä hommailleet? Olivatko minkä hintaisia?
ostettu louisilta ja jäänyt käyttämättä.
http://www.louis.de/_306577....0033666
yhden setin ovh: n.80€
soita jos tarvetta:050-5860212
No perskules, niin taitaa olla. Iso kiitos ja kumarrus kaikesta ja nähdään taas!Taitaa olla projektorit ja muutkin kamat paikoillaan jo.
Nopealla puolimutulla heittäisin, että tuo Dragon Supercorsa pro on kisarenkaan näköinen katurengas, eli vastaavaa mitä Metzeleriltä oli aikoinaan Rennsport. Eli siitä tuskin löytyy seosrenkaita, mutta sellaisenaankin varmasti aivan kelvollinen kumi tuonne keskiryhmän ajoihin. Kisoihin en itse sitä kyllä alle laittaisi.Kiitos Jukka selostuksesta. Tutkiskelin hieman asiaa ja nyt heräsikin muutama lisäkysymys.
Ilmeisesti Supercorsa ja Supercorsa Pro ovat molemmat hyviä renkaita kunhan ne ovat seosmerkinnällä SC2 tai millä seoksella sitten haluaakaan. Ainakin tuota Supercorsa Pro:ta saa myös "tavallisena" renkaana niin onko se kuinka paljon huonompi kuin seoksellinen?
Pyöräni takarenkaan koko on 160/60/17 niin ihan kaikkialta ei tuolla koolla ole tarjolla seosrenkaita. Osaisiko joku osottaa kauppaa, josta tuolle koolle voisi saada edes jotenkuten järkevään hintaan rinkuloita? Tuota Pro rengasta ilman SC merkintää saa kyllä tuohon kokoon, mutta mitenkäs sitten seosrenkaita?
Joo, tämmöset ainakin löytyy:Nopealla puolimutulla heittäisin, että tuo Dragon Supercorsa pro on kisarenkaan näköinen katurengas, eli vastaavaa mitä Metzeleriltä oli aikoinaan Rennsport. Eli siitä tuskin löytyy seosrenkaita, mutta sellaisenaankin varmasti aivan kelvollinen kumi tuonne keskiryhmän ajoihin. Kisoihin en itse sitä kyllä alle laittaisi.Kiitos Jukka selostuksesta. Tutkiskelin hieman asiaa ja nyt heräsikin muutama lisäkysymys.
Ilmeisesti Supercorsa ja Supercorsa Pro ovat molemmat hyviä renkaita kunhan ne ovat seosmerkinnällä SC2 tai millä seoksella sitten haluaakaan. Ainakin tuota Supercorsa Pro:ta saa myös "tavallisena" renkaana niin onko se kuinka paljon huonompi kuin seoksellinen?
Pyöräni takarenkaan koko on 160/60/17 niin ihan kaikkialta ei tuolla koolla ole tarjolla seosrenkaita. Osaisiko joku osottaa kauppaa, josta tuolle koolle voisi saada edes jotenkuten järkevään hintaan rinkuloita? Tuota Pro rengasta ilman SC merkintää saa kyllä tuohon kokoon, mutta mitenkäs sitten seosrenkaita?
Omakohtaisia kokemuksia ei ole, joten joku paremmin aiheeseen perehtynyt oikaiskoot jos metsään meni. Tuohon kokoon voi olla aika hankala renkaita löytää. Vähän sama ongelma kuin aikoinaan (ja varmasti vieläkin) 900RR:n kanssa, jossa oli 130/70?-16 rinkula ja vastaavaa ei juurikaan muilla ollut.
Jukka
Moro Toni,No perskules, niin taitaa olla. Iso kiitos ja kumarrus kaikesta ja nähdään taas!Taitaa olla projektorit ja muutkin kamat paikoillaan jo.![]()
Toni
P.S. Kiitos valotarjouksesta oljy76:lle.
Minullakin olisi vastaavanlainen valo-operaatio edessä. Jos viitsit kuvat laittaa nettiin tai meiliin, niin voisin vähän mallia katsoa.Mulla on näistä kuviakin koneella, voin laittaa niitä malliksi meiliin sulle jos on tarvetta. Tai sitten uppaan ne jonnekin nettiin ja liitä kuvat tähän.
//Andy
Kokeillaanpa miten facebook toimisi tässä, kuvat nimittäin löytyy sieltäMinullakin olisi vastaavanlainen valo-operaatio edessä. Jos viitsit kuvat laittaa nettiin tai meiliin, niin voisin vähän mallia katsoa.Mulla on näistä kuviakin koneella, voin laittaa niitä malliksi meiliin sulle jos on tarvetta. Tai sitten uppaan ne jonnekin nettiin ja liitä kuvat tähän.
//Andy
3M Dual Lock -velcro on sen verran tanakkaa tavaraa, että pitäisi kestää sateellakin. Ainakin GPS-vastaanotin on pysynyt matkassa hyvin, nykyinen kiinnitys on virtalukon kyljessä. Ja on tuolla tullut kiinniteltyä vaikka sun mitä kotona ja puutarhassa. Tietty jos sitä teippauspintaa on kovin vähän, niin eihän siitä kiinnityksestä ihan pomminkestävää saa. Tuota stuffia saa vaikkapa Etrasta.Etuvilkut on tarvikevilkut, jotka olen asentanut velcrotarralla katteeseen. Käytännössä ainakin sateella tuntuvat irtoavan, mutta muutoin ovat pysyneet kyydissä. Nopea irroittaa.
Keskinopean vauheilla Dunlopin ja Pirellin Slicksit sopii sinulle hyvin, mutta älä osta Dunlopin ntec:ejä keskinopean vauhteihin -> Rengas ei lämpene tarpeeksi ja saat huonomman pidon kuin edullisemmilla normislickseillä.Tere taas!
Rupesin tuossa miettimään, että josko laittaisikin toisille vanteille slicksit alle kun nuo näyttävät olevan edullisempiakin kuin katulailliset renkaat. Luin noita vanhempia postauksia läpi ja sieltä sai sellaisen kuvan että Dunlopin tai Pirellin slicksit kannattaisi alle laittaa, mutta minkälaisia eroja noissa on ja sopivatko keskiryhmän ajovauhteja ajavan (toivottavasti vielä kehittyvän) tarpeisiin? Kiva olisi aloittaa ja ajella koko kausi samalla rengasmerkillä ja -tyypillä ja koittaa opiskella alustan toimintaa paremmin.
Rengaslämppärit löytyy ja pyöränä edelleen -08 R1 vakioketjupituudella ja vakioalustalla.
Kiitoksia taas!
Toni
Itse ajelin viime kesän pirellin SC2 supercorsilla keskiryhmässä. Niissä katu vs sliksi ei ole muuta eroa kuin kuvio(?).Rupesin tuossa miettimään, että josko laittaisikin toisille vanteille slicksit alle kun nuo näyttävät olevan edullisempiakin kuin katulailliset renkaat. Luin noita vanhempia postauksia läpi ja sieltä sai sellaisen kuvan että Dunlopin tai Pirellin slicksit kannattaisi alle laittaa, mutta minkälaisia eroja noissa on ja sopivatko keskiryhmän ajovauhteja ajavan (toivottavasti vielä kehittyvän) tarpeisiin? Kiva olisi aloittaa ja ajella koko kausi samalla rengasmerkillä ja -tyypillä ja koittaa opiskella alustan toimintaa paremmin.
Rengaslämppärit löytyy ja pyöränä edelleen -08 R1 vakioketjupituudella ja vakioalustalla.
Mulla kyllä pito huononee Supercorsassa. Voisko johtua siitä että en aja klassisen pyöreää linjaa vaan ratalinjaa?Ja vaikka takarenkaan ajo ihan loppuun (muut kehoitti vaihtamaan jo paljon aikasemmin...) molemmilta puolilta (käänsin toisinpäin), niin siltikään en huomannu pienintäkään eroa/ pidon vähenemistä.
Mä veikkaisin että ero johtuu siitä että ajoit huomattavasti kovempaa/ nopeessa ryhmässä?Mulla kyllä pito huononee Supercorsassa. Voisko johtua siitä että en aja klassisen pyöreää linjaa vaan ratalinjaa?Ja vaikka takarenkaan ajo ihan loppuun (muut kehoitti vaihtamaan jo paljon aikasemmin...) molemmilta puolilta (käänsin toisinpäin), niin siltikään en huomannu pienintäkään eroa/ pidon vähenemistä.
Miksi et kysy neuvoa kokeneimmilta jos koet olevasi paska etkä osaa?Eli tommosen seoskumin (supercorsa) ominaisuudet säilyy erittäin kuluneessakin renkaassa niin hyvänä, että keskiryhmän vauhdeissa niitä ominaisuuksien heikkenemisiä ei tämmönen puukätinen kuski huomaa.
Kun taas katurenkaiden (corsaIII) lipsumisen keskiryhmän vauhdeissa huomaa jopa tämmönen täysin paska kuski joka tekee muutenkin kaiken väärin.
Taasko se alkaa...Miksi et kysy neuvoa kokeneimmilta jos koet olevasi paska etkä osaa?