Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten niin huvikseen? Kyllä minä teen työmatkat mp,llä. Vai tarkoititko noin yleensä...mitä?Semmonen huomio vaan, että ne rekat on tien päällä työkseen ja motoristit huvikseen. Se on hyvä pitää mielessä kun miettii ohittamisen vaikeutta ja tukkirekasta tippuvia havuja...
Joo, mut ei sun varmaan oo pakko mennä mpllä töihin?Miten niin huvikseen? Kyllä minä teen työmatkat mp,llä. Vai tarkoititko noin yleensä...mitä?Semmonen huomio vaan, että ne rekat on tien päällä työkseen ja motoristit huvikseen. Se on hyvä pitää mielessä kun miettii ohittamisen vaikeutta ja tukkirekasta tippuvia havuja...
Minä menen myös MP:llä töihin, autokorttia ei edes ole.Joo, mut ei sun varmaan oo pakko mennä mpllä töihin?Miten niin huvikseen? Kyllä minä teen työmatkat mp,llä. Vai tarkoititko noin yleensä...mitä?Semmonen huomio vaan, että ne rekat on tien päällä työkseen ja motoristit huvikseen. Se on hyvä pitää mielessä kun miettii ohittamisen vaikeutta ja tukkirekasta tippuvia havuja...
vähempi käytetään pinnattuja kumeja siellä johtuen lämpötiloista. ja joissakin suhteissa laittomia.koskien itävallan melumääräyksiä.Outoa kyllä, noita pamahtaneita renkaita ei näy euroopan motareilla. Onkohan pinnoitetut kumikiekot siellä laittomia?
Täällä kun säästetään ja pihistellään kaikessa jotta isorikkaat ja työtävieroksuvat saavat harrastaa, niin rekan renkaaksikin kelpaa vaikka pahvilaatikosta leikattu ympyrä, jotta julkisivu näyttää hyvältä.![]()
Liikennemääriä ihmetellessä ei siellä mantereen teillä juurikaan mitään kuminpalasia näytä olevan. Siis länsiosassa.
Joku varmaan tietää enemmän muun euroopan lainsäädännöstä, ja miten noihin pinnoitettuihin siellä suhtaudutaan.
Menetkä tammikuussakin, vai työskenteletkö vain kesäisin?Minä menen myös MP:llä töihin, autokorttia ei edes ole.Joo, mut ei sun varmaan oo pakko mennä mpllä töihin?Miten niin huvikseen? Kyllä minä teen työmatkat mp,llä. Vai tarkoititko noin yleensä...mitä?Semmonen huomio vaan, että ne rekat on tien päällä työkseen ja motoristit huvikseen. Se on hyvä pitää mielessä kun miettii ohittamisen vaikeutta ja tukkirekasta tippuvia havuja...
Kai siirsit ne romut tien viereen kuten laki vaatii ja kannat huolta motoristien terveydestä vai olitko silloin vain välinpitämätön asian suhteen ja valittelit itsellesi kiirettä.Kerran sattui silmiin tilanne, kun jostain rekasta oli juuri räjähtänyt rengas ja oli mennessään vienyt koko saman puolen lokasuojan kiinnikkeineen. Siis sellaisen vajaa metri x 2m kokoisen häkkyrän, joka oli sitten palasina tiellä vaanimassa viattomia motoristeja. Kun ne riekaleet saa tuollaista jälkeä aikaan, niin sellaista en kyllä haluaisi kajuuttaani.
Kiima ja kiima ... Etkö ole seurannut polttoaineen hinnan nousua? Tai Myytinmurtajia?Todellakin, se turvaväli... En voi vain kuin ihmetellä mikä kiima suurimmalla osalla on ajaa ihan siinä takapuskurissa kiinni. Huomattavasti helpompi ja turvallisempi on ohittamaankin lähteä, jos on edes pienen välimatkan viitsinyt säilyttää. Monesti oon kuullu valitettavan "mutku ei sieltä takaa nää ees mitään". No ei varmasti, jos nenä takanipussa kiinni ajetaan. Kokeilkaa huviksenne jättää vaikka edes 50m väliä rekan perään, niin johan muuttuu tilanne. Ja moottoripyörällä tuo ei ole matka eikä mikään kiriä kiinni.toinenkin ilmottautuu..
tottahan on että kuormasta ei saa lennellä mitään, mutta käytännössä sieltä lentelee aina jotakin purua ja muuta pientä sälää. etenkin pölliautoista. mutta käytännössä tuon ikävän asian estäminen on melko mahdotonta..
mites se turvaväli?
Älähän nyt, kyllähän se roskien lentäminen saadaan estettyä: viritetään vaan metsästä lähtiessä pölliniput helkkarin ison vakuumi-pussin sisään. Ja sitten tehtaalta lähtiessä sama juttu, mutta vaan pankkojen ympärille!![]()
totta en mie muiden kiusaksi siellä rekan hytissä istu.Semmonen huomio vaan, että ne rekat on tien päällä työkseen ja motoristit huvikseen. Se on hyvä pitää mielessä kun miettii ohittamisen vaikeutta ja tukkirekasta tippuvia havuja...
...ttu mä lähe mihinkään motarille pujottelukepiksi! Rekkakuski hoitakoon kun oli siinä paikalla...Kai siirsit ne romut tien viereen kuten laki vaatii ja kannat huolta motoristien terveydestä vai olitko silloin vain välinpitämätön asian suhteen ja valittelit itsellesi kiirettä.Kerran sattui silmiin tilanne, kun jostain rekasta oli juuri räjähtänyt rengas ja oli mennessään vienyt koko saman puolen lokasuojan kiinnikkeineen. Siis sellaisen vajaa metri x 2m kokoisen häkkyrän, joka oli sitten palasina tiellä vaanimassa viattomia motoristeja. Kun ne riekaleet saa tuollaista jälkeä aikaan, niin sellaista en kyllä haluaisi kajuuttaani.
Viime tammikuussa olin koulussa, ensi tammikuussa ehkä vielä intissä.Menetkä tammikuussakin, vai työskenteletkö vain kesäisin?Minä menen myös MP:llä töihin, autokorttia ei edes ole.Joo, mut ei sun varmaan oo pakko mennä mpllä töihin?Miten niin huvikseen? Kyllä minä teen työmatkat mp,llä. Vai tarkoititko noin yleensä...mitä?Semmonen huomio vaan, että ne rekat on tien päällä työkseen ja motoristit huvikseen. Se on hyvä pitää mielessä kun miettii ohittamisen vaikeutta ja tukkirekasta tippuvia havuja...