R6 saapui taloon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadAndy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänä vuonna MP -pörriäinen ei enää antanut periksi ja R6:nen saapui Perjantaina talliin odottamaan kortista puuttuvaa "A":ta
smile_org.gif
.

Josko sitten ensiviikonloppuna saisi jo lailliset tyypit....

Laitetaan vielä linkki kuvaan: Yamaha R6

Joo hiano on, vaikka väärän merkkinen
biggrin.gif
. Ei vais. Puuttuvaa A:ta itsekkin odottelen. Toivottavasti vappuna sais jo laillisesti ajella.
Turvallisia kilometrejä!

Olipas tullu postauksia, kiitoksia
smile_org.gif

Onhan tuo vähän ärhäkämpi kuin kiisselivolle
smile_org.gif
:)

Mojova mopo!

Jos näet äänet liian munattomiksi ja riittää puuhasteluintoa niin multa löytyis hyvään asevelihintaan Yoshimuran käppyrästö tuohon (pienellä lommolla varustettuna, mistä vaatimus puuhasteluintoon).

Ei tosin äänenvaimenninta siihen.
sad_orig.gif

Olen ensikertalainen tällä foorumilla tai oikeestaa koko org.is. mutta tälläistä kyselisin. oon katellu tota yamaha YZF-r6:sta. eli onks se hyvä pyörä ja onko kellää samanlaista? se on se kesympi versio tosta r6:sta....en tosin ole varma mutta tollasta olen katellu.

tarkoitatko kenties kuitenkin vimpainta YZF600R = Thundercat ? se on normiajoon mukavampi kuin tuo R6 joka on ainakin leikisti enemmän ratalaite ajoasennon puolesta. tietty R6:n eri vuosimalleissakin on eroja.. tämän vuotista R6:sta en kuitenkaan ostaisi yleispyöräksi. hiiieenoooouuuu kone siinä kyllä on !

tosin kaikki on suhteellista. minäkin luulin että R1 ei sovi tourinkiin, mutta tuo 04/05 versio käy ihan mainiosti :-)

Back