• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

R6 saapui taloon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadAndy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänä vuonna MP -pörriäinen ei enää antanut periksi ja R6:nen saapui Perjantaina talliin odottamaan kortista puuttuvaa "A":ta
smile_org.gif
.

Josko sitten ensiviikonloppuna saisi jo lailliset tyypit....

Laitetaan vielä linkki kuvaan: Yamaha R6

Joo hiano on, vaikka väärän merkkinen
biggrin.gif
. Ei vais. Puuttuvaa A:ta itsekkin odottelen. Toivottavasti vappuna sais jo laillisesti ajella.
Turvallisia kilometrejä!

Mojova mopo!

Jos näet äänet liian munattomiksi ja riittää puuhasteluintoa niin multa löytyis hyvään asevelihintaan Yoshimuran käppyrästö tuohon (pienellä lommolla varustettuna, mistä vaatimus puuhasteluintoon).

Ei tosin äänenvaimenninta siihen.
sad_orig.gif

Olen ensikertalainen tällä foorumilla tai oikeestaa koko org.is. mutta tälläistä kyselisin. oon katellu tota yamaha YZF-r6:sta. eli onks se hyvä pyörä ja onko kellää samanlaista? se on se kesympi versio tosta r6:sta....en tosin ole varma mutta tollasta olen katellu.

tarkoitatko kenties kuitenkin vimpainta YZF600R = Thundercat ? se on normiajoon mukavampi kuin tuo R6 joka on ainakin leikisti enemmän ratalaite ajoasennon puolesta. tietty R6:n eri vuosimalleissakin on eroja.. tämän vuotista R6:sta en kuitenkaan ostaisi yleispyöräksi. hiiieenoooouuuu kone siinä kyllä on !

tosin kaikki on suhteellista. minäkin luulin että R1 ei sovi tourinkiin, mutta tuo 04/05 versio käy ihan mainiosti :-)

Back