miten pyörä eroaa tavallisesta gs:stä
30 litran tankki on ollut lisävaruste (x euroa). 22 on vakiotankki mikä normaali GS:ssä.
Penkki on yksiosainen; parempi yksin ajaessa, huonompi kahdestaan, tänä kesänä oli reissuilla lisätyyny ja toisella reissulla teltta (ilman keppejä!)
Kaatumaraudat/pohjapanssari, lienevät vakiona GSA ei GS, vaikka olen nähnyt ulkomaalaisia ilmankin; ovat tosi tarpeen, pyörä kaatuu varmasti, vrt. tien päällä McGregor.
BMW:n alumiinilaukut lisävaruste 2003-2005, jolloin 1150GS valmistettu. Saisi kai samat GS:kin?
Isompi ilmanohjain, ei kuitenkaan täydellinen, olen laskenut ilmanohjainta tekemällä toiset reiät, - kypärämelu väheni.
Kahvasuojat (kunnolliset) vakiona GSA - ei GS - vai onko?
Pidemmät joustot - korkeampi istumakorkeus (ei alle 180 cm kuskeille, itse 182 ja alkaa olla rajoilla)
teräspunosletkut GSA - voipi olla jo GS:kin
vaihtoehtoinen 1-vaihde (pienempi); ei ole liian pieni - en ole kokeillut isoa 1:tä.
pinnavanteet taitaa olla vielä molemmissa - liekö samanlaiset, 1200GS ei enää, 1200GSA on.
väri, hopea/musta, hopea käy alumiinilaukkujen kanssa - ainakin minusta - joitakin mustia olemassa - GS:ssä omat värit
Oisko jalkatepeissa eroa - ainakin takana, jos on alumiinilaukut (joutuu vaihtamaan).
Tuossapa aluksi. Jos tulee mieleen niin kirjoittelen lisää.
Tosi kiva pyörä kaikenlaiseen ajoon!
- 1200 GSA on vielä koeajamatta. Ehkä joskus sitten, mutta ainakin odottelen jonkun vuoden ja kuulostelen lastentaudit ym. 1150:n tehot riittää kivasti enkä usko painoeronkaan olevan merkittävän - kumpikaan ei sovellu pehmeälle alustalle.
Odottelen lisäksi F800GS - siinä voisi olla itua ja sen saa (S/ST) myös kuristettuna 22 kW- lapsille vois hankkia semmosen.