• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

R1, 1000gsx-r, zx10r, cbr1000rr apuja valintaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawazx6r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Että nyt mieli tekisi ostaa -07 kilonen kyykky ja vaihtoehtoja olisi nuo neljä.
Ja valinnan vaikeus yllätti kun kaikkihan ovat liian samanlaisia ja hyvia eli plussaa ja miinusta noista prätkistä ja ajokokemuksiakin tietty voisi kirjoitella vai pittääkö heittää noppaa ja ostaa vaan. Auttakeehan asiaa niin mä pääsen baanalle  
buttrock.gif

Sawakaki tietty.Itse olen ainakin tykännyt 10r:stä.Nyt kyttäilenkin jo tulevaa mallia 2008(?)..Eli tää kesä viä tuolla 06 mallilla,hyvällä pyörällä.Ei moitteen sanaa..
baaa.gif

Tähän voisi leikkisästi sanoa että samaa paskaa eri paketissa  
033102bebe_1_prv.gif

Ja niille jotka jo kaivelevat hernettä nenästä niin kerron että hammastikku auttaa kummasti siinä  
buttrock.gif

..no ei vainiskaa, eli kaikista pyöristä löytyy varmasti riittävästi suorituskykyä, joten uskoisin että paras valinta on se josta saa hyvän kaupan ja tietty se että kyydissä sopii istua myös pidemmän matkan. Sitten kannattaa hieman verrata myös huoltotarvetta ja niiden hintoja. Ulkonäkö on luonnollisesti monelle myös tärkeä...

-C9B5R4-

Varmaan kaikki ihan hyviä vehkeitä itse nyt kokemuksen sanelemana pitäydyin suzukissa kun mitään ongelmaa vanhan kanssa ei ollut. Ja tietenkin vaakakupissa painoi sekin että malli on uusi joten vaikuttaneen jälleenmyyntiin tai sitten ei
tounge.gif

kaveri tuossa vaihtoi 06:n R1:n suskaan lähinnä heikon ala ja keskialueenvuoksi mutta uudesta ei ole tietoa että onko miten korjaantunut.

Varmaan kaikki ihan hyviä vehkeitä itse nyt kokemuksen sanelemana pitäydyin suzukissa kun mitään ongelmaa vanhan kanssa ei ollut. Ja tietenkin vaakakupissa painoi sekin että malli on uusi joten vaikuttaneen jälleenmyyntiin tai sitten ei  
tounge.gif

kaveri tuossa vaihtoi 06:n R1:n suskaan lähinnä heikon ala ja keskialueenvuoksi mutta uudesta ei ole tietoa että onko miten korjaantunut.
Jos nyt ollaan ihan rehellisiä niin susna oli pitkään ensimmäinen vaihtoehto uuden hankinnalle olinhan jo K5 :n "koeajanut". Ulkonäkö ei miellyttänyt tuplautkien takia enkä viitsinyt pistää pyörään lisää kahta kolmea tonttua pelkästään ulkonäön takia mutta makuasia. Pienestä on kiinni.
Uudella rykkösellä oon ajanut pian 1000 km. En epäröi etteikö kyyti ole kylmää kun tiet ja renkaat lämpenee ja tyytyväinen olen ollut.
Ihan makuasioita monessa suhteessa.  
033102bebe_1_prv.gif

Back