Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tossa ole kuin 1 vaihtoehto .... Honda !
750 gixxeri on jossakin testissä potkaissut yhtä paljon takikselle kuin zx6R Kawa.Eihän tossa ole kuin 1 vaihtoehto .... Honda !
![]()
![]()
![]()
1 vaihtoehto my. Miksi ostaa markkinoiden tehottomin kilokyykky, koska paljon halvemmalla saa yhtä tehokkaan 750 Gixerin.![]()
Samaa mieltä. Itselläni on ollut GSX-R750 K5 joka tuntui alakierroksilla tehokkaammalta kuin K6-K7 versio. Tosin K6-K7 versioon saisi varmasti henkeä putkiston vaihtamalla, mutta vääntöhän on jokatapauksessa tonnisessa ihan eri luokkaa kuin 750:ssa. Suosittelen sitä mikä tuntuu koeajossa parhaalta.750 gixxeri on jossakin testissä potkaissut yhtä paljon takikselle kuin zx6R Kawa.Eihän tossa ole kuin 1 vaihtoehto .... Honda !
![]()
![]()
![]()
1 vaihtoehto my. Miksi ostaa markkinoiden tehottomin kilokyykky, koska paljon halvemmalla saa yhtä tehokkaan 750 Gixerin.
Liian pieni ero 6 sataseen ja liian suuri tonniseen...![]()
JOS minä en olisi viiden Hondan erinomaisuuden aivopesemä NIIN minä ostaisin halvimman/edullisimman noista ja loppurahoilla joko bensaa, kaljaa, viritysosia, blingblingiä, euroopanmatkan tai lisää kaljaa. (Mahd. hintaeroista ei pienintäkään havaintoa.)Ja valinnan vaikeus yllätti kun kaikkihan ovat liian samanlaisia ja hyvia eli plussaa ja miinusta noista prätkistä ja ajokokemuksiakin tietty voisi kirjoitella vai pittääkö heittää noppaa ja ostaa vaan.
Toinen tykkää tyttäristä ja toinen äideistä, joku tykkää blondeista ja joku toinen taas bruneteista , sitten on vielä tummaihoiset ja kellertävät .....
Eli käy ajamassa ne kaikki mopot ja päätä itse mikä sopii sulle just parhaiten .. Ps Et kai sä nyt emännäksikään ota sen takia blondia , että naapurin Kari tykkää niistä niin pirusti..![]()
![]()
![]()
![]()