kideon sanoi:Aja hiljempaa
Et yhtään halvempaa ratkaisua keksinyt.kideon sanoi:tai vaiha harakkaa..

Tuossa muuten näyttäisi olevan V-Stream pleksi; http://www.nettimoto.com/bmw/r/1566932
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kideon sanoi:Aja hiljempaa
Et yhtään halvempaa ratkaisua keksinyt.kideon sanoi:tai vaiha harakkaa..

jase10 sanoi:

toma sanoi:Tuli juuri hankittua RT mallia 2011. Tuossa on ns. Audiojärjestelmän valmius. Onko kenelläkään kokemusta/tietoa voiko tuota hyödyntää muuten kuin BMW:n omalla (n. 1500 euron) soittimella?
toma sanoi:Ymmärsin aiemmin, että "Audiojärjestelmän valmius" sisältää johdotuksen, kaiuttimet sekä antennin.
Itse hallintanamiskat eivät varmaan osaa ohjata kuin BMW:n omaa soitinta, vaikka ne erikseen ostaisikin.
Kuva 77_0364 linkissä kuvaa hyvin tarvittavia osia. Pitänee koettaa löytää nuo jostain suht järkevään hintaan.
).Jos siinä on tuollainen ABS-yksikkö, niin onhan siinä kanssa ylivuotoletku.aspi sanoi:Vauhdoin jarrunesteiden vaihdon jälkeen vielä uudet jarrupalat. Nyt koeajon jälkeen seisontajalan juureen tippasee jarrunestettä. Onkohan ko. kohdalla jokin järjestelmän ylivuotoputki?
Varmaa nestepinnat järjestelmässä "nousi", kun uudet palat vaativat mäntien sisäänpainamista.
Vai jäiköhän sittenkin jokin nippa "huollossa" auki (tietenkin siellä tankin alla).

Tuskin vaihtavat mitään jarrunesteitä. Tuolle "syyshuollolle" ei kai ole mitään specsejä.Juffe sanoi:RT on menossa maanantaina "syyshuoltoon", joka sovittiin tehtäväksi kaupanteon yhteydessä.
Onkos moisessa huollossa mitään muuta ihmeellistä, kuin öljyjen vaihto + jarrunesteiden vaihto? Varmaan kuitenkin yrittävät tehdä mahdollisimman vähän, kun maksajaa ei ole...

Hyvä kikka. Kiitos vinkistä Muiden puolesta.jase10 sanoi:Jotkut laittavat kirkasta (kynsi)lakkaa ruuvien kantoihin, jotta näkevät onko ruuveja auottu.
Jarrunesteiden vaihdossa joutuu ottamaan tankin irti.

Pekkavee sanoi:Hyvä kikka. Kiitos vinkistä Muiden puolesta.
Mä teen kaikki hommat itse.
Pekka
![]()