Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jack sanoi:Miten sulla tuo RDC toimimattomuus ilmenee ? Mulla se toimii miten sattuu, jos tulen kotiin niin että vika on päällä ja lähden aamulla liikkeelle niin vika on edelleen päällä mutta jos esim. kilsan päästä sammutan pyörän ja laitan uudelleen tulille niin toimii. Nurkkapyörityksessä toimii yleensä mutta jos lähden pidemmälle niin parikytä km ja vika tulee päälle. Vikakoodien mukaan yhteyshäiriö mutta huolto ei ole tätä pystynyt selvittämään. Molemmat anturit on vaihdettu viime kesänä, vika samanlainen. Kiusallinen vika mutta eipä tuo maailmaa kaada. Pitänee varmaan kysyä vielä toisen liikkeen mielipide.

RiderOnTheStorm sanoi:Olen täällä Itävallassa jossain pikku kylässä ja kotiin päin kääntymässä. Kilsat on sitä luokkaa, että kohta voisi huollon teettää. Vakkari huoltomies taitaa olla vielä menomatkalla Mongoliaan. Onko kokemuksia ja tai vinkkejä Puolan korjaamoista? Tai via Baltican läheisyydessä olevista?
Minulla ei ole R1100GS pyörässä mitään tasoitusletkua noiden tankin puoliskojen välissä.RiderOnTheStorm sanoi:Eilen meinasi bensa loppua kun mittari näytti 57 km jäljellä. Työnsin pikkumatkan mäen päälle ja lähdin laskemaan alamäkeä kohti bensistä. Siinä sitä bensaa sitten riitti ja pääsin työntämättä mittarille. Vaikka tankki oli finaalissa ei sinne mennyt kuin n. 18 litraa. Onkohan mun tankki rutussa vai mikä siinä on vialla? Muistaakseni tuossa pitäisi olla 24 litrainen säiliö.
Sanoisin notta bensansuodatin tukossa - virtaus pienenee - tankin toiselta puolelta toiselle siirtävä ejektoripumppu ei toimi... Mistäkö tiedän... GSAhan suodatin maksoi joku 600e tjsp. Sisälti tosin vensapumpun ja tasoanturin. Onneksi maahantuojan piikkiin...RiderOnTheStorm sanoi:Menin putsaria ostamaan Berliinistä BMW- diileriltä. Yllättäen sieltä löytyi vapaata aikaa öljynvaihtoon. Meinasi usko loppua kun työmääräimen tekoon meni 15 minuuttia. Meinasin jo sanoa, että anna se putsari ja unohdetaan tää juttu. Ongelmana oli se, ettei liikkeessä kuin myyntitykki osannut englantia. Vajaa puolitoista tuntia ja öljyt oli vaihdettu. Lisäksi venttiilikoppa täyttöreiän ympäriltä on myös öljytty.
Huomauttivat, että takajarrulevy on kulunut. Onneksi ei osaa ei ollut varastossa, ettei tarvinnut tuolla osaamisella vaihdattaa. Pitää olla jarruttelematta loppumatkasta niin eiköhän tuolla kotiin pääse.
Eilen meinasi bensa loppua kun mittari näytti 57 km jäljellä. Työnsin pikkumatkan mäen päälle ja lähdin laskemaan alamäkeä kohti bensistä. Siinä sitä bensaa sitten riitti ja pääsin työntämättä mittarille. Vaikka tankki oli finaalissa ei sinne mennyt kuin n. 18 litraa. Onkohan mun tankki rutussa vai mikä siinä on vialla? Muistaakseni tuossa pitäisi olla 24 litrainen säiliö.
RiderOnTheStorm sanoi:Menin putsaria ostamaan Berliinistä BMW- diileriltä. Yllättäen sieltä löytyi vapaata aikaa öljynvaihtoon. Meinasi usko loppua kun työmääräimen tekoon meni 15 minuuttia. Meinasin jo sanoa, että anna se putsari ja unohdetaan tää juttu. Ongelmana oli se, ettei liikkeessä kuin myyntitykki osannut englantia. Vajaa puolitoista tuntia ja öljyt oli vaihdettu. Lisäksi venttiilikoppa täyttöreiän ympäriltä on myös öljytty.
Huomauttivat, että takajarrulevy on kulunut. Onneksi ei osaa ei ollut varastossa, ettei tarvinnut tuolla osaamisella vaihdattaa. Pitää olla jarruttelematta loppumatkasta niin eiköhän tuolla kotiin pääse.
Eilen meinasi bensa loppua kun mittari näytti 57 km jäljellä. Työnsin pikkumatkan mäen päälle ja lähdin laskemaan alamäkeä kohti bensistä. Siinä sitä bensaa sitten riitti ja pääsin työntämättä mittarille. Vaikka tankki oli finaalissa ei sinne mennyt kuin n. 18 litraa. Onkohan mun tankki rutussa vai mikä siinä on vialla? Muistaakseni tuossa pitäisi olla 24 litrainen säiliö.
XX-xenon sanoi:Muistelen jonkun sanoneen joskus että kun alkaa aine olla lopussa niin tekee kunnon jarrutuksen, niin tavara liikkuu hieman ja "lisääntyy", kun bensan määrä tankissa tasoittuu.
Omassakin alusta ja esa toimii taas. Ja matka saa jatkua...
GSR600 sanoi:Miten ESA asia tuli ratkaistua?
XX-xenon sanoi:...
nippyltä tilasin sähköboxin, niin jos sen piilottaisi joko penkin alle taikka tankin alle johonkin.. siihen saisi takin, lisävalot, ehkä housujen piuhan, navin johdon.. saisi akun siivottua turhista johdoista ja paremmin kestää odysseyn messinkinavat sen jälkeen. ne kun tahtoo tykätä huonoa, kun paljon liittimiä ja vielä pitäisi vääntää kiinni mutterilla koko paketti. en käsitä miksei ne ole voineet laittaa teräsnapoja siihen akkuun..