Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan OK. Se mikä tulee yli ja ulos on liikaa.Bemumies sanoi:Laitoin laatikkoon myös täyttöpropun tasalle, onko ok vai liikaa? Ei tullut mitattua.
Bemumies sanoi:Mites tuo RT:n eturenkaan kuluminen, kun on n.8000 ajettu ja kulunut silleen epätasaisesti sivuilta. Paineet olleet ok. Onko tuo normaalia RT:ssä?
kideon sanoi:Paljokos siellä on ilmaa.. ja mikä rengas.. metzler ainakin vaatii eteen 0.2 ja taakse 0.4 enemmän kuin se ohjearvo.. tais olla 2.2 ja 2.5
Ite ajelin 1100 2.5 / 2.9
/Kid
2.2? Kuulostaa kyllä alhaiselta.Bemumies sanoi:Dunlop on rengas ja paineet tuo ohjekirjaan 2.2
kaahonen sanoi:Mitä rengasta suosittelette r1100rs:n taakse?
waronen sanoi:En osaa vielä suositella, mutta mulle laitettiin alle viimeviikolla Michelin Pilot Road 2. Hyvin on pyörä pysynyt tiellä reilut 600 km, jotka onkin lähestulkoon kaikki kokemus mitä minulla on moottoripyöräilystä![]()
kaahonen sanoi:Hei. Tuulilasin meinasin vaihtaa, onko kokemuksia kumpiko olisi parempi/suojaavampi?
http://www.ebay.com/itm/MRA-Touring..._Motorcycle_Parts&hash=item4182a52305&vxp=mtr
vai
http://www.ebay.com/itm/Tourenschei...=DE_Motorradteile&hash=item2583adbecb&vxp=mtr
kaahonen sanoi:Mites tuo tyhjäkäynti säädetään oikein? Ymmärsin niin että molemmista kaasareista ilmaruuvia saman verran auki päin? Minkä verran uskaltaa avata, kun tuntuu ettei 1,5 kierrosta vielä hirveästi nostanut kierroksia.
Ei tuota synkkausta saa kohdalleen ilman synkkausmittaria.kaahonen sanoi:Mites tuo tyhjäkäynti säädetään oikein? Ymmärsin niin että molemmista kaasareista ilmaruuvia saman verran auki päin? Minkä verran uskaltaa avata, kun tuntuu ettei 1,5 kierrosta vielä hirveästi nostanut kierroksia.
kaahonen sanoi:Olikos tämä semmoinen rengas jossa keskellä kovempi seos ja reunoilla pehmeämpi? Isossa skootterista toimi tosi hyvin. Kolmos version saisi netistä n. 160e, paljonko 2 maksoi?
waronen sanoi:Mites R1100RS:n saa tankattua tankin täyteen? Oon yrittänyt liruttamalla laittaa bensaa tankkiin, mutta hermot menee ennenkuin se on täynnä, varsinkin jos sivu tuella pitää niin näyttäis olevan täynnä, mutta kun laittaa korkin kiinni ja lähtee ajamaan niin mittari näyttää 3/4 osa tankkia. Onkohan mittari rikki vai oonko mä vaan niin hätänen?
C-A-D sanoi:Samanlaisia lirutettavia tuntuu kaikki Bemarit olevanJoskus meinaa hermo mennä. Taitaa johtua pitkästä "täyttöputkesta" siinä korkin alla. Siinä bensa pinta nousee nopeasti/nopeammin kuin tankissa ja pätkii bensapistoolia. RS:n RT:n kikkoja en jaksa muistaa, mutta ainakin LT:n saa paremmin täyteen sivuseisontatuella. Tosin tankin korkkikin on oikealla puolella.