• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyöräni varastettiin viime yönä.....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawamimmi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mutta saattaapi olla, ettei sen kaverin kannata mulle naamaansa näyttää ....asuu muuten tässä ihan lähellä  
kaboom.gif
Ainahan sille voi "toivotella paranemisia" jo siella sairaalassa...
wink.gif

Nyt vaan paperiasiat kuntoon ja sitten kawa takas baanalle
thumbs-up.gif

Toivottavasti niin pahasti, että jää elinikäiset muistot, kuten esimerkiksi polvi paskaksi ja kävelee loppuikänsä huonosti ! <= Ehkä vähän rankkaa tekstiä, mutta itse olen sitä mieltä, että tuollaiset k***päät eivät muuten opi mistään mitään, jos edes onnettomuuden jälkeenkään...

Autonkuljettajalle ei käynyt mitenkään.
Toiveesi taisi toteutua, kerrankin täytyy toivoa ettei suomessa olisi niin hyviä kirurgeja
tounge.gif

Oikea jalka jäännyt auton ja moottoripyörän väliin, ja nilkka oli kyllä sen näköinen, ettei sillä kyllä ihan heti kävellä, ja ilmeisesti hermostovaurio, kun ei ollut äijällä tuntoa jalassa yhtään.
Veikkaisin että aika moni auto jäisi varastamatta jos jeppe oli pikkasen rampa...

Ainoa onni ettei asuta amerikoissa, Saisit tosiaan syytteen vamman tuottamisesta ja maksaisit korvauksia sen poikien loppuelämän ajan.

Olipa melkoinen shokki, kun näin pyörän illalla.....
veryangry.gif

Ihan tuhannen *p****n* päreinä; hihna poikki, ilmeisesti runko vääntynyt, kytkinkahva poikki, virtalukko ja bensatankin lukko rikottu, tankki ja etulokasuoja lommoilla, sivukatteet ja satula irti yms. pientä.....
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Varas oli kyllä saanut "kipeetä" pikkasen, oli jättänyt verijälkensä pyörään  
033102bebe_1_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif
kuullostaapi siltä, että lunastukseen menee.

Harmi vaan, että varas ei löytänyt rekkaa mihinkä törmätä.
Täytyy vain toivoa, jotta matkustajalle tuli kunnon aivovamman...
Jolloin varmasti pääsis istumaan linnaan. Meinaan nythän varas saa vaan taputukset pään päälle.. voi voi.  
pftroest.gif

Linnaan istumaan ja istumaan, eiköhän siellä jokin karvainen kaveri rassaa mopovarkaan pakoputken puhtaaksi... Ei olis istuminen helppoa.
crazy.gif

Juu ole tiukkana vakuutusyhtiön kanssa, kun nehän tunnetusti voivat käydä hankaliksi...

Ja oikeus tosiaan toteutui, kun kerrankin itse syyllinen loukkaantui. Toivottavasti niin pahasti, että jää elinikäiset muistot, kuten esimerkiksi polvi paskaksi ja kävelee loppuikänsä huonosti ! <= Ehkä vähän rankkaa tekstiä, mutta itse olen sitä mieltä, että tuollaiset k***päät eivät muuten opi mistään mitään, jos edes onnettomuuden jälkeenkään...
Oon kyllä ihan samaa mieltä vaikka en yleensä pahaa kenellekkään toivokkaan mutta ei tommosille paskiaisille sakot tai muutama kuukaus vankilassa opeta yhtään mitään.

Harmi että mopo meni romuksi, toivottavasti sulla oli siinä varkausvakuutus että saat tilalle ostettua uuden, yleensä kun nuo hyypiöt on niitä joilta ei ikinä ole rahaa maksaa korvauksia vaikka käräjillä näin tuomittaisiin. Kai niitä yksityisiä "perintätoimistoja" on jotka homman hoitaa.
Varkaan kohtalosta en ole huolissani, siitäs sai
lookaround_orig.gif

Täytyy vain toivoa, jotta matkustajalle tuli kunnon aivovamman...
Jolloin varmasti pääsis istumaan linnaan. Meinaan nythän varas saa vaan taputukset pään päälle.. voi voi.  
pftroest.gif

Linnaan istumaan ja istumaan, eiköhän siellä jokin karvainen kaveri rassaa mopovarkaan pakoputken puhtaaksi... Ei olis istuminen helppoa.
crazy.gif
Peilin eteen heksa ja heti.  
mad.gif

Matkustaja oli 14 vuotias poika,joka tuskin on ollut vaikuttamassa mitenkään pyörän varastamiseen.Loppuelämä aivovammaisena ei ole oikein edes rosvon kakaralle.  
bawling.gif

Ei vissiin oltu varastettu ressukalle oikean kokoista kypärää...

Tuota, se kyydissä ollut poika on myös jo hyvässä alussa samalla polulla kuin kuski
mad.gif

Mutta itsellä samanikäisiä lapsia, joten toivon sille pojalle "vähän" parempaa kuin kuskille
confused_orig.gif

Sen rosvon fillari löytyi äsken meidän pihan läheltä
confused_orig.gif
Laitanko vahingon kiertämään...... Tekisi pikkasen mieli.....
kaboom.gif

Peilin eteen heksa ja heti.  
mad.gif

Matkustaja oli 14 vuotias poika,joka tuskin on ollut vaikuttamassa mitenkään pyörän varastamiseen.Loppuelämä aivovammaisena ei ole oikein edes rosvon kakaralle.  
bawling.gif

Ei vissiin oltu varastettu ressukalle oikean kokoista kypärää...
Kattonut olen peiliin... ja monta kertaa. Edelleen pidän näkemästäni.
biggrin.gif

Mutta eipäs tuomita mua vielä.

Vaihtoehto 1.
Keskustelussa mainittiin 14 v poika. Pojaksi kutsutaan lasta joka ei ole vielä mies. Se että oliko poikanen kuljettajan oma vaiko jonkun muun, ei selvinnyt. Ei siinä ainakaan kerrottu oliko kyytiläinen kuljettajan lapsi.
Itse päättelin tekstistä, että siinä kaksi kaverusta hönöpäissään päättivät kokeilla mopon omistamista ilman lupaa... Joten saivat mitä ansaitsivat.
Yleensä nuo varkaudet ajamista varten ovat nuorten idioottien päähänpistoja.
"Ammattilaiset" vievät mopot purkuun taikka maasta.

Vaihtoehto 2.
Mikäli kyytiläinen oli esimerkillisen isän jälkeläinen... morjens, ansaittu vahinko 14 vuotta liian myöhään. tuollaisilla isillä jotka parin promilen kännissä ajavat mopo penska kyydissä, ei niitä pitäisi olla.
"Isi, isi, ostit viime yönä pyörän  
062802jumpie_prv.gif
toivottavasti tuli takuu mukaan siinähän on lukkokin rikki. Lähtääks faija ajelulle? ethänsä vielä kovin pahasti horju!" 2 promilea!

Enpä usko, että 14 v poika aivan noin tyhmä ole...  vai onko.
Jos on, niin voitaisiin nostaa mopon kuljettamisen ikärajaa usealla vuodella siitä tämän hetkisestä rajasta (15)
Ja jos oli oma poika... Hyvä, maksimaalinen rangaistus isälle koko loppuelämäksi. Ja pojalle tyhmyydestä.

Jostain kumman syystä pistän rahani tuohon ekaan vaihtoehtoon.

Edit: Jaaha, tätä naputellessa poijankin suhde kuskiin selvisi
Vahvisti vain omaa mielipidettä. Harmi ettei luonnon valinta osunut kohdalle... Kulkuneuvoja tulee katoamaan tulevaisuudessakin Porvoon suunnalla. 14 V. = lain tavoittamattomissa, mitään ei välttämättä oppinut kun ei edes rangaistusta saa.

Täytyy vain toivoa, jotta matkustajalle tuli kunnon aivovamman... Jolloin varmasti pääsis istumaan linnaan.
Totta, ettei noille teille lähteneiden tulevaisuus aina näytä valoisalta ja paljon on mahdollista, että sama meno jatkuu tulevaisuudessa. Mutta silti toive aivovammasta on tyrmistyttävä. Kyseessä on kuitenkin vain tavaran varastaminen ja tuhoaminen, vakuutus hoitaa korvaamisen. Terveys onkin sitten jo toinen juttu.

Tiedän, että on 14-vuotiaita, jotka ovat ns. menetettyjä tapauksia, mutta monen kohdalla on vielä toivoa (näitäkin on nähty). Ja 14-vuotias on vielä lapsi, luulkoon itse mitä tahansa.

Ja kawamimmille osanotto. Kun kyseessä on vielä ainoa kulkuneuvo, voi itutuksen määrän vain kuvitella.

14 vuotias ei ollut kuljettajan poika, vaan tuttu. Kuljettaja on nuori -83 syntynyt poliisille entuudestaan tuttu.
Se on sitten epäselvää paljonko 14 vuotias prätkästä tiesi, mutta en yhtään ihmettelisi vaikka hän olisi ollut tietoinen moottoripyörän alkuperäisyydestä.

Harmi pyörän puolesta... kuullostaa lunastuskuntoiselta. Se EN olikin oikein nätti pyörä ja kivan värinen.
Toivottavasti löytyy ensi kesäksi toinen yhtä kiva menopeli alle!

osanottoja uhreille, urheille osallisille.
todella karsean vastuutonta varastaa toisen omaa ja ajaa alaikäinen kyytiläinen muassaan kännissä kolari.

oikein emätöppäys, jos voi töppäyksestä kirjoittaa.
rosvo sai varmaan osansa rangaistuksesta kolarin myötä ja oikeus hoitanee virallisemman osuuden aikanaan.

kunhan kawamimmi tokenee ja saa kunnon korvaukset kärsimistään vahingoista.

Onhan se veemäistä jos pyörä viedään, mutta osan tänne postanneiden vastausten asenne hieman huolestuttaa,
(hukkumis toivomukset, huonot kirurgit, aivovammaa ...)

Hoh hoijaa, onpa joillain pieni mieli.

Back