Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainahan sille voi "toivotella paranemisia" jo siella sairaalassa...Mutta saattaapi olla, ettei sen kaverin kannata mulle naamaansa näyttää ....asuu muuten tässä ihan lähellä![]()
Toiveesi taisi toteutua, kerrankin täytyy toivoa ettei suomessa olisi niin hyviä kirurgejaToivottavasti niin pahasti, että jää elinikäiset muistot, kuten esimerkiksi polvi paskaksi ja kävelee loppuikänsä huonosti ! <= Ehkä vähän rankkaa tekstiä, mutta itse olen sitä mieltä, että tuollaiset k***päät eivät muuten opi mistään mitään, jos edes onnettomuuden jälkeenkään...
Autonkuljettajalle ei käynyt mitenkään.
kuullostaapi siltä, että lunastukseen menee.Olipa melkoinen shokki, kun näin pyörän illalla.....![]()
Ihan tuhannen *p****n* päreinä; hihna poikki, ilmeisesti runko vääntynyt, kytkinkahva poikki, virtalukko ja bensatankin lukko rikottu, tankki ja etulokasuoja lommoilla, sivukatteet ja satula irti yms. pientä.....![]()
![]()
![]()
Varas oli kyllä saanut "kipeetä" pikkasen, oli jättänyt verijälkensä pyörään![]()
![]()
Oon kyllä ihan samaa mieltä vaikka en yleensä pahaa kenellekkään toivokkaan mutta ei tommosille paskiaisille sakot tai muutama kuukaus vankilassa opeta yhtään mitään.Juu ole tiukkana vakuutusyhtiön kanssa, kun nehän tunnetusti voivat käydä hankaliksi...
Ja oikeus tosiaan toteutui, kun kerrankin itse syyllinen loukkaantui. Toivottavasti niin pahasti, että jää elinikäiset muistot, kuten esimerkiksi polvi paskaksi ja kävelee loppuikänsä huonosti ! <= Ehkä vähän rankkaa tekstiä, mutta itse olen sitä mieltä, että tuollaiset k***päät eivät muuten opi mistään mitään, jos edes onnettomuuden jälkeenkään...
Peilin eteen heksa ja heti.Harmi vaan, että varas ei löytänyt rekkaa mihinkä törmätä.
Täytyy vain toivoa, jotta matkustajalle tuli kunnon aivovamman...
Jolloin varmasti pääsis istumaan linnaan. Meinaan nythän varas saa vaan taputukset pään päälle.. voi voi.![]()
Linnaan istumaan ja istumaan, eiköhän siellä jokin karvainen kaveri rassaa mopovarkaan pakoputken puhtaaksi... Ei olis istuminen helppoa.![]()
Sen rosvon fillari löytyi äsken meidän pihan läheltäLaitanko vahingon kiertämään...... Tekisi pikkasen mieli.....![]()
![]()
Kattonut olen peiliin... ja monta kertaa. Edelleen pidän näkemästäni.Peilin eteen heksa ja heti.![]()
Matkustaja oli 14 vuotias poika,joka tuskin on ollut vaikuttamassa mitenkään pyörän varastamiseen.Loppuelämä aivovammaisena ei ole oikein edes rosvon kakaralle.![]()
Ei vissiin oltu varastettu ressukalle oikean kokoista kypärää...
Totta, ettei noille teille lähteneiden tulevaisuus aina näytä valoisalta ja paljon on mahdollista, että sama meno jatkuu tulevaisuudessa. Mutta silti toive aivovammasta on tyrmistyttävä. Kyseessä on kuitenkin vain tavaran varastaminen ja tuhoaminen, vakuutus hoitaa korvaamisen. Terveys onkin sitten jo toinen juttu.Harmi vaan, että varas ei löytänyt rekkaa mihinkä törmätä.
Täytyy vain toivoa, jotta matkustajalle tuli kunnon aivovamman... Jolloin varmasti pääsis istumaan linnaan.