Eiköhän tänkin jutun ajatus on se että kun kaadut niin pystytkö kaatuilemaan hallitusti ettei kaadon takia tulee lisävammoja?
Toi hallittu kaato olen kerran tehnyt,ojaan olisin mennyt ilman kaatoakin
Eli vastaan tulee yllättäen T risteys mistä tulin muutama minutti aikaisemmin (
) ja ennen risteystä on iso vesilätäkkö,jostain kumman syystä päätin keulia tapeilta sen vesilätäkön yli 3,mosvaihteella ja siinä tuli sitten toi valinnanvaraa käännynkö oikealle tai vasemmalle kun suoraan edessä on tien tekon aikana räjäytetty kalliota ja tottakai se oja.
Sen ehtisin ajatella kun se poikittainmenevä tie on asfalttia ja tulen soratieltä etten ainakaan haluaa ajaa suoraan tohoon ojaan ja kun kerran vauhti oli liikaa etten olis millään saannut taivutettua tietä pitkin jommallekummalle sivulle niin tein takajarrulla sladin samalla kun otin sen vauhdin mitä pystys saamaan pois etujarrulla,lopputulos että minä ja pyörä oltiin kyljellä samaan aikaan kun toi tie muuttus ojaksi niin pyörä tuli molemmat renkaat edellä ojan vastapenkkaan ja kallistus oli säkällä niin sopiva ettei edes pyörä halunut jatkaa matkaa minnekään sen vastapenkkaosuman jälkeen,minä jatkoin kylläkin matkaa vielä tangon yli kun iskarit löi takas mutta en lentänyt kauas
Lopputuloksena sitä että kaatumaraudoissa naarmuja,takasvingissä naarmu siitä afaltitiestä kun swingi otti osumaa tieheen just samalla kun oja tuli,eli pari senttiä korkeampi kanttaus niin ei olis osunut swingiin.
Mulle ei tullut mitään muuta kun se olo mikä nytt aina tulee kun huomaa että on mokannut ja ihan oman hajamielisuuden takia
Jos olisin yrittänyt van jarruttaa niin olis taatusti etupumput vääntyneet ja etupää muutenkin pyörästä olis ottanut osumaa liiaksikin enkä tiedä miten ittelleni olis käynnyt kun olisin pää edellä mennyt niihin kallionjämiin mitä räjäytyksistä olis jäänyt?
Oma moka koko touhu kun en muistanut/ajatellut että toi sama T risteys on tallella vielä kun takaisin tullaan minutteja myöhemmin
Toi oli se mun ainoa hallittu kaato,loput on vaan kaatoja mitä nytt ainakin muistan.