Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avaimesta sammutan ja luoja auttakoon sitä epeliä joka menee Vifferini tappokatkaisijaan koskemaan... JA SITTEN MÄ HERÄSIN se stanan tappokatkasija, jota mä en ollu sitä ennen koskaan käyttäny (enkä käytä uudestaan) oli päällä... Ahisti ja nolotti![]()
Sitä järkeä että sitten jos tulee se epänormaali tilanne[1] ja kone on saatava sammumaan heti eikä vasta avaimen oikean asennon löydyttyä virtalukosta niin operaatio on valmiina selkärangassa. Minä ainakin olen sitä mieltä että kun se prätkä käynnistyy napista niin voin sen napilla sammuttaakkin. A*toja startataan ja sammutellaan avaimilla...Mitä järkeä käyttää tappokatkaisijaa normaalitilanteessa?
Em. kokemus autokoulun pyörälläAvaimesta sammutan ja luoja auttakoon sitä epeliä joka menee Vifferini tappokatkaisijaan koskemaan... JA SITTEN MÄ HERÄSIN se stanan tappokatkasija, jota mä en ollu sitä ennen koskaan käyttäny (enkä käytä uudestaan) oli päällä... Ahisti ja nolotti![]()
![]()
On nimittäin ollut samanlainen kokemus, mutta vielä urpompi koska kyseessä oli kylmääkin kylmempi aamu ja akkuhan siinä tyhjeni käynnistymättömyyden syytä kelatessa ja uudelleen + uudelleen yrittäessä..![]()
On tullut käytettyä, rovajärvellä makailin (isossa) kuralammikossa (käyvä) honda sylissä.Pakko heittää lisäkyssä tähän. Tappokatkaisin....kuka on ikinä joutunut tappoa käyttämään niin ettei olisi saanut sammutettua avaimesta? Missä tilanteissa on taposta hyötyä kun siitä ei tule ranteelle sellasta moottorikelkkatyyppistä narua, jolloin vekotin sammuu kun kuski poistuu tangentin suuntaan pyörän päältä.
Silloin kun on kiirus ni se kiire on aina sitäluokkaa ettei tappoa plajon näperretä tai sitten pidetään tangosta kiinni niin kovaa, ettei pysty venyttämään sormia tapolle.
Hyödytön kapistus kertakaikkiaan.
Voin laittaa tähän kyllä esimerkin..Pakko heittää lisäkyssä tähän. Tappokatkaisin....kuka on ikinä joutunut tappoa käyttämään niin ettei olisi saanut sammutettua avaimesta?
Silloin kun on kiirus ni se kiire on aina sitäluokkaa ettei tappoa plajon näperretä tai sitten pidetään tangosta kiinni niin kovaa, ettei pysty venyttämään sormia tapolle.
Pannari ei onneksi edes pyöritä, jos tappo päällä.Ja mielestäni pitää kyllä hieman kattoa peiliin jos pyörittää startilla akun tyhjäksi ennen kuin tajuaa tarkistaa tappokytkimen...