Kokeilin ensin pienelle alueelle ja kun en mitään huomannut niin uskalsin koko pyörän "pestä" aineella. Vahaan kuitenkin pyörän joka kerta kun käyn oikeasti pesemässä sen lähibensiksen tee-se-itse-pesussa. Hoituu samalla vaivalla kun kerran lähtee pyörää pesemään. Näin pyörässä on hyvä vahakerros, joka suojaa pikkunaarmuilta ja hankaumilta. Enkä tietenkään käyttäisi ainetta todella likaiseen pyörään, mutta esim. sateen jälkeen tuolla saa pyörästä nopeasti siistin näköisen.Sanokaas nyt "kulkijan varjo" ja "kuu-ukko" ihan rehellisesti, että eikö nuo magic wonder'it todellakaan muka naarmuta pintoja? Kyllä minullekkin niitä on kehuttu henkilöiden toimesta, joita olen yleensä pitänyt tolkun miehinä. Myönnän vanhanaikaisuuteni, mutta en moisia aineita lähtisi käyttämään.
Hirvittää se määrä niitä mikrokuitu rättejä tai froteepyyhkeitä, mikä niiden mainoskuvien Mondeonkin "pesuun" menisi. Siihenhän menis autoon yks kuution paali pyyheliinoja? Jotenkin vain miellän verbiin pestä aina liittyväksi jouksevan veden, harjan ja pesuaineen.
Levitysohjeet olivat että ensin aine suihkutetaan pinnalle, levitetään mikrokuiturätin toisella puolella ja kuitavataan toisella puolella. Yhdellä mikrokuiturätillä olen tähän asti pärjännyt.