Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tolla tyylillä tulee herkästi vaan kiertokanki ulos kurkistamaan että kuka kurittaa, kun kone horasee hiukan vettä
Harvassa paikassa noi sadevedet on johdettu muualle kuin lähimpään vesistöön joten väittäisin että ekomies pesee pyöränsä mahdollisimman kaukana sadevesikaivosta.Noi stydit putsiaineet ei sit ole ympäristöystävällisiä joten pese sadevesikaivon lähellä. Huuhtelun hoidin itse kastelukannulla.
Samoilla linjoilla...Ja mitä alkuperäiseen kysymyksen tulee, niin itse hakeutuisin sellaiseen paikkaan pesemään sitä pyörää missä on juokseva vesi, esim. nuo aiemmin mainitut ti-paikat on ihan ok.
"Kuivapesuilla" kun on herkästi ainakin maalatut pinnat täynnä pieniä naarmuja.
Sä unohdit, että toi on Bemarin pesuohje.. Ei meille kuolevaisilleTolla tyylillä tulee herkästi vaan kiertokanki ulos kurkistamaan että kuka kurittaa, kun kone horasee hiukan vettä![]()
Tai sitten Kummisetä ei tykkää kaloistaHarvassa paikassa noi sadevedet on johdettu muualle kuin lähimpään vesistöön joten väittäisin että ekomies pesee pyöränsä mahdollisimman kaukana sadevesikaivosta.Noi stydit putsiaineet ei sit ole ympäristöystävällisiä joten pese sadevesikaivon lähellä. Huuhtelun hoidin itse kastelukannulla.
Eipä ole enää Munkan Nesteellä mahdollisuutta käyttää omia välineitä, eikä tunnu olevan missään. En ainakaan itse haluaisi niillä yleisillä omaa pyörää pestä, joten jos joku tietää vielä paikan Helsingissä, missä omilla voi pestä, niin täällä ainakin yksi kiinnostunutKun minä asuin kerrostalossa H:gissä ja olin vailla vakituista pyöränpesupaikkaa niin käytin aika usein noita bensisten tee-se-itse pesupaikkoja. Esim. Munkkiniemen Neste-asemalla on sellainen, eikä edes törkeän kallis käyttää.
Sorry, unohdin tuon, bemarihan on saksalainen laatutuote, eikä sitä saa rikki vaikka sen ajaisi telamiinaanSä unohdit, että toi on Bemarin pesuohje.. Ei meille kuolevaisilleTolla tyylillä tulee herkästi vaan kiertokanki ulos kurkistamaan että kuka kurittaa, kun kone horasee hiukan vettä![]()
![]()
Itse en oikeestaan ikinä käytä juoksevaa vettä, muuta kuin silloin kun lirutan sankoon. Ensin sillä huuhdotaan, sitten ainetta pintaan ja huuhdotaan poisIhan hyvä on tulos ollut
Täytyy vain rampata sisällä edes takas..![]()
Ja vähän samaa naureskeltiin tuossa kolleegan kanssa bmw:n autopuolelta, kun meille kehuskeltiin kuinka hienot ajonhallinta, aktiiviohjaus, ym hässäkät on E70:ssä, todettiin vaan että pakkohan se on, kun kelvottomilla ajo-ominaisuuksilla oleva auto on täytynyt saada sähköisten järjestelmien avulla pysymään tiellä.Sä unohdit, että toi on Bemarin pesuohje.. Ei meille kuolevaisilleTolla tyylillä tulee herkästi vaan kiertokanki ulos kurkistamaan että kuka kurittaa, kun kone horasee hiukan vettä![]()
![]()
Itse en oikeestaan ikinä käytä juoksevaa vettä, muuta kuin silloin kun lirutan sankoon. Ensin sillä huuhdotaan, sitten ainetta pintaan ja huuhdotaan poisIhan hyvä on tulos ollut
Täytyy vain rampata sisällä edes takas..![]()
toimiva konsti
10-litran Da Killaspray! haettu Prismasta, hinta 44,90€. Aika sopivalta vaikutti ruiskun toiminta (heh) kun kylppärissä testasin. Jahka kokeilen tuota tositoimissa niin laitan raporttia kehiin. Hyvältä vaikuttaa, kerrostaloasukille sopiva työkalu. Varsinkin kun ei ole hissiä niin tympäsee raahata sankkoja portaita pitkin. Eikä sankko+kuuppa -yhdistelmä ole mikään kovin tehokas pesemisessä.joku tuollanen http://www.hozelock.fi/ruiskut....er.html
pesee kastelukannun mennen tullen ja ei tartte lotrata, prismassa 12 vai oliko 15 litranen maksoi jotain parikolmekymppiä viime kesänä.
Mut jos on jotain pyyhittävä eikä vettä ole, niin paraskonsti mihin vain ovat vauvan "pyllypyyhkeet" Kesäisellä lapin reissulla paketti mukana, arvosana 10+Jos ei vettä, ei pestä!