Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viellä yks jutska mullon B kortti eli luulletteko ett mulla tarvis toista kertaa lääkärintodistusta hommata? vai pitiks lähteä varaamaan aika.ja se kortti on sit halpa verrattuna mitä tämä harrastus muuten maksaa![]()
muistaakseni 5 vuotta alle kelpaaKyllä mä ainakin jouduin sen lääkärintodistuksen viemään viime kesänä... Riippuu siitä kuinka kauan B-kortin saamisesta on.
Näin munki mielestä on. Nimim. puol vuotta sitten itse ison aan ajanutse lääkärin todistus kyl muistaakseni pitää olla just nimenomaan korttia varten ja voimas puol vuotta ... eiku korttia hommaamaan![]()
![]()
![]()
![]()
oli mullaki onneks jotain jääny mieleen vaik siit reilu kymmenen vuotta onkin tiesin vaan että eivät ole paljon nuo pykälät löystyneet...Näin munki mielestä on. Nimim. puol vuotta sitten itse ison aan ajanutse lääkärin todistus kyl muistaakseni pitää olla just nimenomaan korttia varten ja voimas puol vuotta ... eiku korttia hommaamaan![]()
![]()
![]()
![]()
Näin on. Tule nyt hyvä mies järkiisi ja unohda koko juttu. Jos ajat sen kortin niin se on sitten menoa. Sen jälkeen ei enää tarvitse miettiä mitä ylimääräisillä rahoilla tekisi. Nimimerkillä "mä ajan sen kortin ihan vaan huvikseni".ja se kortti on sit halpa verrattuna mitä tämä harrastus muuten maksaa![]()
Ajoin ison A:n tänä keväänä, B-kortti ollut varmaan 6 vuotta, eikä lääkärintodistusta tarvittu. Kaitpa poliisin www-sivuilta saa tarkempaa tietoa, millon lekurintodistus tarvitaan, millon ei. Yleensä se kyllä on sen puolivuotta voimassa... mene ja tiedä.se lääkärin todistus kyl muistaakseni pitää olla just nimenomaan korttia varten ja voimas puol vuotta ... eiku korttia hommaamaan![]()
![]()
![]()
![]()
KusettiKuopiossa ainakii piti lääkärintodistus hommata ku ajo a-kortin, b-kortti oli ollu reilun vuoden ennen kun tuon ajoin. kusettikohan ne minua![]()
no mun kortti on ajettu 2000 syyskuussa =o)Jep 350 plus viranomaiskulut maksoi mulla, pari kk sitten.
Lääkärin todistus:
Jos B_luokan korttisi on ajettu vuoden 96 tai 97(en muista mutta jompi kumpi) jälkeen, lääkärin todistusta ei tarvi. Jos sitä ennen ni tarvii. Lähde:Tampereen Poliisi&Imatran Poliisi.