Ei se mitään kallista ole... Se saattaa vaan tuntua siltä kun on p.a.Sen kortin näköjään saa aika halvalla, mutta se musteen kuivattaminen tulee kalliiksi. Saattaa kuivua jopa 6 kk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se mitään kallista ole... Se saattaa vaan tuntua siltä kun on p.a.Sen kortin näköjään saa aika halvalla, mutta se musteen kuivattaminen tulee kalliiksi. Saattaa kuivua jopa 6 kk.
Juuri näin. Itse en ole kerennyt vielä yhtää ajotuntia ajamaan ja eilen tuli jo ostettua pyöräNäin on. Tule nyt hyvä mies järkiisi ja unohda koko juttu. Jos ajat sen kortin niin se on sitten menoa. Sen jälkeen ei enää tarvitse miettiä mitä ylimääräisillä rahoilla tekisi. Nimimerkillä "mä ajan sen kortin ihan vaan huvikseni".ja se kortti on sit halpa verrattuna mitä tämä harrastus muuten maksaa![]()
![]()
Itse ajoin juuri A-kortin (b-kortti oli jo) ja lääkärintodistus piti olla. Itselläni oli vielä b-kortin ajamisesta jäljellä vanha (juuri ja juuri alle 5 vuotta vanha) nuorison terveystodistus, joka kelpasi.viellä yks jutska mullon B kortti eli luulletteko ett mulla tarvis toista kertaa lääkärintodistusta hommata? vai pitiks lähteä varaamaan aika.![]()