Autoa ohjataan. Moottoripyörällä ajetaan.Autolla matkustetaan, moottoripyörällä ajetaan.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Autoa ohjataan. Moottoripyörällä ajetaan.Autolla matkustetaan, moottoripyörällä ajetaan.![]()
+10Moottoripyörä on syy keksiä paikka B, jotta sinne saa ajaa![]()
Ei helvetti, tää on helmi!Niin no aika harvalla, käytännössä ei kenelläkään normaalihenkilöllä, on resursseja esimerkiksi saada supermallilta pinskiä...
Mutta aika monella on resurssit hankkia oikeasti nopea pyörä jonka ainut menoa rajoittava tekijä roikkuu tangoissa kiinni... ja nauttia leivän antamisesta sillä värkillä.
Elämä on liian lyhyt ja katoava tuhlattavaksi jollain ankealla piikkilangankiristimellä pousailuun paikallisella gasiksella.
Ja mitä tulee Focukseen niin jokainen tajunnee kysymättäkin että sellaisella ajeluun lienee yleisin syy taloudelliset realiteetit eikä kilpuri jonka kanssa myyntipelillä on vaihtokelpoisia osia ehkä muutama muotopelti...
Mutta vakavammin ottaen: typerien kyselijät ovat ehtymätön luonnonvara - ihan sama vaikka herättäisit kuolleet eloon ja jakaisit ilmaista rahaa torin laidalla - ihan varmasti joku valopää on tivaamassa jotain tosi oleellista kuvitteellinen limajojo roikkuvasta suupielestä viruen.
Turha noista on murhetta kantaa.
Tän jälkeen onki parempi painaa aika tarkasti mieleen mihin ruutuun on supermarketin parkkihallissa sen oman Corollansa jättänytHöh, nyt en ymmärrä. Olen keräämässä adressia, jotta tässä maassa saataisiin aikaan laki, jonka mukaan ainoa rekisteriin saatava pyörä on tulevaisuudessa Kawasakin er-6 ja autoina myydään ainoastaa hopeisia farkku-Corollia. Loppuu se naljailu ja vertaaminen. Joo, ja verotarraksi tulee kukkatarra kaikille kypärään.![]()
Tuota samaa olen kuullut itekinKummastuttaa tuo ajatusmailma moottoripyöräilijöiden keskusteluissa,kun mosalla ei tee mitään jos sillä ei ominaisuuksien vuoksi voi lähennellä kierrosaika ennätyksiä jollain radalla,vaikka se olisi todettu aivan toimivaksi peliksi katukäytössä
No ukkeli on voinut aidosti muistella nuoruutensa päiviä jolloin oikeasti prätkillä on usein ajettu siksi että autoon ei ole ollut varaa.Kerran tuli joku ukko kysymään mun mopon hintaa. Kuultuaan sen, ukko päivitteli, että sillä hinnalla saisi jo AUTON!![]()
tarkoitat varmaan sivustaseuraajia?Mistä johtuu, ettei kukaan vedä hernettä nenään jos ajaa 20 vuotta vanhalla japanilaisella moottoripyörällä?
Kuka muistaa sen mainoksen rallatuksen: Timangi Tojota tonni...sen saa prätkää halvemmalla!No ukkeli on voinut aidosti muistella nuoruutensa päiviä jolloin oikeasti prätkillä on usein ajettu siksi että autoon ei ole ollut varaa.Kerran tuli joku ukko kysymään mun mopon hintaa. Kuultuaan sen, ukko päivitteli, että sillä hinnalla saisi jo AUTON!![]()
"Tulit mopolla? Eikös tuolla ulkona ole kylmä näin talvella?"
"Yhtä kylmä siellä on ilman mopoakin."
tarkoitat varmaan sivustaseuraajia?Mistä johtuu, ettei kukaan vedä hernettä nenään jos ajaa 20 vuotta vanhalla japanilaisella moottoripyörällä?
tuossa pointissa on se tärkeää, ettei tää 20 vuotta vanhalla pärällä ajelevakaan juuri vedä herneitä mistään nenään.
useimmiten..hän ei piittaa pätkääkään kierrosajoista,reisssujen pituudesta,kilowateista,osakaasutehoista,huippunopeuksista,nyyttoneista,polvipaloista,vääntökäyristä...hän vain välittää omasta pärrästään ja moottoripyörä on hänelle vain harrastus..mun mielestä juuri sellainen miksi se on tarkoitettu
Miksi ihmeessä pitäisi olla kaikkien kaveri? Tuleeko jostain mul*usta huipputyyppi kun ostaa 5 tonnilla pyörän?Tänään kuulin yhdeltä ns.mottoripyöräilyä läheltä seuraavalta, että kaikki motoristit on kavereita keskenäänoon tullut siihen tulokseen lukiessa näitä viestejä, ettei ne oo![]()
![]()