Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tollanen 600cc sportti on arkiajossa todella kesy, sopii mainiosti ensipyöräksi. +10.000rpm 600cc sportti alkaa vasta kiihtymään, ja siinä vaiheessa nopeudetkin alkaa nousemaan reippaasti yli sallitun. En ymmärrä miksi ensipyörä pitäisi olla jokin "mopo", kun kaasukahvasta sitä kulkua hallitaan. Mulla päivittäisessä työmatka-ajossa harvoin nousee kierrokset yli 7000rpm.Morris sanoi:Itse ostin ensipyöräksi 600 GSX-R:n. Se hallinta on siellä kaasukahvan ja penkin välissä, ei siellä moottorissa.
Tuuchen sanoi:En ymmärrä miksi ensipyörä pitäisi olla jokin "mopo", kun kaasukahvasta sitä kulkua hallitaan.
Itse kärvistelin alkuharrastuksen 600 cc sataheppaisen kierroskoneen kanssa. Jälkikäteen ajateltuna olisi ollut helpompaa ja mukavampaa, jos olisi ollut voimakkaampi ja paremmin alhaalta vääntävä kone ja parempi alusta kuin budjettivehkeissä.Tuuchen sanoi:Tollanen 600cc sportti on arkiajossa todella kesy, sopii mainiosti ensipyöräksi. +10.000rpm 600cc sportti alkaa vasta kiihtymään, ja siinä vaiheessa nopeudetkin alkaa nousemaan reippaasti yli sallitun. En ymmärrä miksi ensipyörä pitäisi olla jokin "mopo", kun kaasukahvasta sitä kulkua hallitaan.
PoS sanoi:Tämä.
Ostaa sellaisen, millä sietää ajaa vaikka vähän pidempäänkin, niin ei tartte koko aikaa olla vaihtelemassa.
Ei sen tarvi osua kerralla kohdalleen. Kunhan löydät sellaisen mikä miellyttää sen verran että tulee hyvä fiilis, mutta samalla on helposti käsiteltävissä. Tee kohtuullinen kompromissi ja opettele käsittelyä rauhassa ensin, se vaikea norsu ei ole optimaalinen vaikka se muuten miellyttäisikin.JennyMaria sanoi:Ajokoe ois kuun vika ja heti sitten pitää se pyörä saada. Jos en nyt onnistu möhlimään jotenkin sitä, niin sitten pikapikaa pyöräostoksille kesäkuun alkuunKyllä nyt suurin piirtein tiedän mitä meen kokeileen ekana ja jos ne ei sitten jostain syystä miellytä,niin laajennetaan hakua sitten.. Missään nimessä mitään puolta kesää ala etsimään sitä
![]()
Jos nyt noihin aikoihin jollain tosiaan on aikaa ja halua auttaa mua, niin apu otetaan vastaan erittäin suurella kiitollisuudella
![]()
JennyMaria sanoi:Ajokoe ois kuun vika ja heti sitten pitää se pyörä saada. Jos en nyt onnistu möhlimään jotenkin sitä, niin sitten pikapikaa pyöräostoksille kesäkuun alkuunKyllä nyt suurin piirtein tiedän mitä meen kokeileen ekana ja jos ne ei sitten jostain syystä miellytä,niin laajennetaan hakua sitten.. Missään nimessä mitään puolta kesää ala etsimään sitä
![]()
Jos nyt noihin aikoihin jollain tosiaan on aikaa ja halua auttaa mua, niin apu otetaan vastaan erittäin suurella kiitollisuudella
![]()

Tooninki sanoi:Onittelut kortin saamisen johdosta!
Kerro sitten minkä pyörän veit kotiisi.
JennyMaria sanoi:Ton Tomehawkin Suzukin