Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
shyhander sanoi:Tuo BANDIT-R:n suitsa olis kyllä varteenotettava. Jos ajattelee että kokemattomuutta pyörä tipahtaa vaikka parkkiksella tai jossain nurin, niin on kaatumatappia. Madallettua satulaa ja myyjäkään ei pääse karkuun.
shyhander sanoi:Tuo BANDIT-R:n suitsa olis kyllä varteenotettava. Jos ajattelee että kokemattomuutta pyörä tipahtaa vaikka parkkiksella tai jossain nurin, niin on kaatumatappia. Madallettua satulaa ja myyjäkään ei pääse karkuun.
Bemarilta löytyy myös katu-uskottavampi eli F800R versio. Tossa näyttävämpi versio nettimotosta http://www.nettimoto.com/bmw/f/1971661Wilhelm sanoi:ABS-jarrut ovat hyödyllisiä kaikille, mutta erityisesti niistä on apua aloittelevalle kuskille.
Hyviä pyöriä on lukuisia, mutta heitän omaksi ehdotuksekseni BMW F800ST:n. Tällä hetkellä niitä saa kohtuu edullisesti, ABS löytyy ja pyörä on todella monipuolinen yhdistelmä sporttia ja tourinkia. Melko tylsä ja keski-ikäinen valinta tosin, eli jos on tarkoitus kerryttää katu-uskottavuuttaa prätkällä, niin kannattaa valita joku Z tai vastaava.

Samaa mieltä ehdottomasti, kukanenkin ajaa sillä mikä itestä tuntuu mukavalta ja hyvältä.Tribu sanoi:Mä oon kyllä sitämieltä että ei mitään peliä tartte tankatessa hävetä...
BANDIT-R sanoi:Eka pyörä on usein se kokeilu josta siirrytään seuraavaan.
Kun kumminkin mullakin on oma lehmä ojassa niin suosittelen seuraavaa.
Ostappa minulta seuraava pyörä.
Suzuki_GSR
Siinä on matala istunta, halpa vakuutus/ylläpito.
Hyvä jousitus joka on säädetty viime kesänä.
Mukaan toinen penkki josta saa muokattua vieläkin matalemmas ajoasentoa jos niin haluaa.
Hinta on 2006 vuoden pyörälle jo asettunut alas joten sitten kun vaihdat seuraavaan et tule häviämään rahassa.
Pyörässä on valmiina kaatumasuojia joten ihan pienet kaadot eivät vielä aiheuta ilmoituksia vakuutusyhtiöön.
Näin ollen säästät rahasi varusteisiin, osta kerralla yhdet hyvät.
Sitten kun kesän tai pari olet ajanut on jo makusi kumminkin muuttunut joten sitten vaan turvallisesti vaihtamaan prätkääsi.
-Mikko
Tribu sanoi:Mä oon kyllä sitämieltä että ei mitään peliä tartte tankatessa hävetä...