Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo, sori kun menee nyt vähän off-topic... mutta itse törmäsin kesäkuussa Travemundessa kahteen suomibaikkeriin, jotka olivat käyneet Monacossa, toisella VZR1800, toisella Buell, ja koska varsinkin viimemainittu ei ehkä ole ihan kaikista paras autobahn-peli, niin olivat pistäneet pyörät Saksan Hildesheimista junalla Italian Alessandriaan. Taisi maksaa kyllä päälle 500 erkkiä 2 miestä+2 pyörää, mutta olivat silti palveluun tyytyväisiä.Vaikka tämä onkin rekkaketju, niin muistutetaan vielä junavaihtoehdostakin. Kesäkuun alussa tultiin Ranskan Avignonista Berliiniin n. 1500 km vajaassa vuorokaudessa. Maksoi 288 €/2 hlöä + 1 pyörä.
Oho, olipa tämäkin mennyt minulta ohi, mutta korjataan nyt sitten jälkeenpäin, että se mun mopo ei ollut VZR 1800...vaan ihan vaan pikkuveli Intruder M 1500joo, sori kun menee nyt vähän off-topic... mutta itse törmäsin kesäkuussa Travemundessa kahteen suomibaikkeriin, jotka olivat käyneet Monacossa, toisella VZR1800, toisella Buell, ja koska varsinkin viimemainittu ei ehkä ole ihan kaikista paras autobahn-peli, niin olivat pistäneet pyörät Saksan Hildesheimista junalla Italian Alessandriaan. Taisi maksaa kyllä päälle 500 erkkiä 2 miestä+2 pyörää, mutta olivat silti palveluun tyytyväisiä.Vaikka tämä onkin rekkaketju, niin muistutetaan vielä junavaihtoehdostakin. Kesäkuun alussa tultiin Ranskan Avignonista Berliiniin n. 1500 km vajaassa vuorokaudessa. Maksoi 288 €/2 hlöä + 1 pyörä.
Jep. Kesällä 2009 meni mun ja kaverin pyörät Frankfurtin alapuolelle kaverin pihaan odottamaan reissaajia. Homma toimi kuin junan vessa ja edullistakin oli.Joo. Kesäloma reissu alkaa pikkuhiljaa tulla mieleen. Kysyisin onko kukaan käyttänyt Motomannisen palveluja pyörän vientiin eurooppaan tai takaisin kotiin päin?
Kannattaiskohan kysyä hintaa ihan itse palveluntarjoajalta? Eiköhän se ole kuitenkin Hannu joka ne palvelut hinnoittelee eikä tämän palstan käyttäjät?Saako täältä jossain vaiheessa jonkin näköisen taksan vai soitellaanko kaikki erikseen sinne Manniselle?![]()