tais olla halpahttp://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1005167
pistäkääs kommettia tästäkin .... mun mielestä nyt on sika halpakorjatkaa jos olen väärässä![]()
![]()
myyty
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tais olla halpahttp://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1005167
pistäkääs kommettia tästäkin .... mun mielestä nyt on sika halpakorjatkaa jos olen väärässä![]()
![]()
Supermotot on hieman hankalia myytäviä. Moni haluaisi omistaa sellaisen, mutta kun ei niillä käytännössä tee mitään, niin jättävät hommaamatta. Itse omistin supermoton kuukauden, siinä ajassa tuli selväksi mihin ajoon se sopii, ei oikein hyvin mihinkään.entä tää mikä on ku ei kelpaa luettu 2 vk 900 kertaa. http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/1001125
tolla kaiketi halutaan pitää loitolla ne "halutaan ostaa rahapulassa olevien mopot pilkkahinnalla" -tyypit jotka joskus saattavat soitella.Itseäni kummastuttaa välillä myynti-ilmoituksissa juurikin tuo "jos ei kellekkään kelpaa niin ei meikäläistä kiinnosta" asenne ja varsinkin että miksi se pitää ilmoitukseen asti kertoa oman pääkopan sisällä pitämisen sijaan.
Se kun ei voi pitää paikkaansa. Jos joku myy pyörää, hän haluaa siitä rahat pois oli hinku myyntiin suuri tai pieni.
Ajatellaanko että välinpitämättömyyden korostaminen jotenkin parantaisi pyörän kaupaksi menoa? Vai onko tämä jonkinlainen itsesuojelumekanismi ettei alkaisi itseä ärsyttämään, jos ei ketään pyörä kiinnosta.
Mun mielestä hintaa ei voi lyödä 100%:sti lukkoon ennen kuin näkee ja mielellään ajaa pyörällä. Ite olin viimeksi ostaessa kuvien perusteella valmis maksamaan summan N pyörästä, mutta paikan päällä oli pakko vielä hiukan tinkata, koska pyörässä oli juttuja joita kuvat tai puheet / kirjoitukset ei kertoneet.Eniten kyllä itse vihaan sitä että puhelimessa hinta on sovittu jo, mutta paikan päällä alkaakin yhtäkkiä tinkaaminen. Tämä siis kun on haluamansa hinnan ilmoittanut, ja siihen on suostuttu.
JÅÅ kyl maar toiki pitää ainaskin osin paikkansa. Mää tos tänäpä myin oman 600 FZS:ni ni sain siittä jotakuinkin saman mitä olisivat vaihdossa tarjonneet liikkeessä, elikkäs +-0 tais mennäItse olen tulluu siihen tulokseen, että vaihdan pyörän liikkeessä. Paremmin saa kuin suoraan yksityiselle myytäessä.
Tämä on kyllä jonkinlainen harha, jos kaksi yksityishenkilöä tekee kauppaa jostain tuotteesta niin kyllä sen on oltava molemmille edullisempi tapa kuin se että välissä on lisäksi yksi elinkeinon harjoittaja joka elää ko. hommalla.Itse olen tulluu siihen tulokseen, että vaihdan pyörän liikkeessä. Paremmin saa kuin suoraan yksityiselle myytäessä.
Niin, ja ennen kuvausta, KASTELE pyörä kunnollaPistä enemmän ja parempia kuvia ja joka suunnalta.
Taitaa olla vaikeampi ohittaa sua ensi kaudella?No niin, Ducati meni. Eihän tuo tarvinut kuin yhden asiasta ymmärtävän ostajan ja heti tuli kaupat![]()
Nyt uutta mopoa etsiskeleen![]()
Se jää nähtäväksi, tänään hain uuden pelinTaitaa olla vaikeampi ohittaa sua ensi kaudella?No niin, Ducati meni. Eihän tuo tarvinut kuin yhden asiasta ymmärtävän ostajan ja heti tuli kaupat![]()
![]()
Onnea uudelle mopolle! Oletko tulossa Alastarolle kisoihin vai laitanko postissa videomateriaalia?Se jää nähtäväksi, tänään hain uuden pelinTaitaa olla vaikeampi ohittaa sua ensi kaudella?No niin, Ducati meni. Eihän tuo tarvinut kuin yhden asiasta ymmärtävän ostajan ja heti tuli kaupat![]()
![]()
![]()
Yritän ainaki pistää enemmän hanttiin, vaikka kuussatasen ostinkin![]()