Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rahoitus?Itse oon ostanut liikkeestä koska rahoitus hoituu vaivattomasti.Onko tämä kompakysymys?Onko ihmiset tyhmiä?
Liikkeellä on myydessään enemmän vastuuta siitä käytetystä pyörästä, kuin yksityisellä. Jos vaikka kone laukeaa kuukauden sisään ostosta, niin liike laittaa sen kondikseen. Laittaisitko itse, jos ostaja soittais kuukauden päästä, kun olet pyörän myynyt, että nyt kävi näin?
Jos olis ylimääräistä paalua niin en varmaan maksais paria tonttua ylimääräistä mistään "koneen laukeemis olettamasta".![]()
Näinhän se on ja muistaakseni aina ollutkin. Jos haluaa niistä palikoista jotain, niin ruuvaa ne irti ja myy pyörän vakiona. Myy sitten erikseen niitä palikoita, tarvitseville jos jaksaa.Hieman alkanut närästää kun ostaa uuden pyörän, varustelee sen mieleisekseen palaa 4 t€ extraa. Kuitenkin sitä myydessä tuntuu että se on samoilla viivoilla hinnoissa vakioitten kanssa.![]()
Toinen syy on siinä, jos tarvii saada vanha hukattua pois samalla. Jep, siinä saattaa hävitä jonkun satasen lisää, mutta joskus ei ole muita vaihtoehtoja jos vaihtaa haluaa.Ei mittään muuta syytä ostaa liikkeestä kuin liikkeen vastuu, ja samois hinnois liikkeet kuin yksityisetkin.
Kawa meni kolmessa päivässä nettimoton kautta. Perjantaina ilmoitus sisään ja sunnuntaina rahat käteen. ZX6R 2007 mittarissa 10ktm, briteistä pari vuotta sitten tuotu. Muutama naarmu/nirhautuma oli ostetaaessa ja muutaman olin onnistunut saamaan itsekkin aikaiseksi, mutta muuten siisti. Vakiopeli lukuunottamatta rekisterikilven telinettä ja takavilkkuja, joista vasen ei myytäessä toiminut. Pari pulttia oli matkan aikana pudonnut. Myyntihinta 6500ePari pyörää olen myynyt tälle vuotta ja homma on kiinni vain ja ainoastaan hinnasta. Pyöräsi pitää olla halvin luokassaan, jotta se menee kaupaksi.