• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Puristukset katos..kokonaan!?

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
no eipä ollu
biggrin.gif
olen varattu joten turha mitää yrittää... ^_^
varattu... nou hätä, mä en oo mustasukkanen
tounge.gif

haha
biggrin.gif
siltähän tuo näyttää...
smile_org.gif
tosin sain sen sen verran kuntoo et on enää säädöostä kii...tukehtuu... ^_^ no keskiviikkona sit ku on luvattu yli 20 astetta :P

Oli sitten mopottimen kanssa niin tai näin...
sad_orig.gif

Mikäs päivä se eilen olikaan.. aprill... eiku Äitienpvä
062802jumpie_prv.gif

Öööh, totas... jokos fillari ees yskii? En heitä tähän naisnäkökulmaan mitään, mut jos tää kaikki oli ns. feikki... niin WTF???  
mad.gif

Ai, että enää nyt "säädöistä" kiinni? Joopa, joo....  
033102beer_1_prv.gif

Siel on "säätöö" jo kahdelta päivältä.

Eiku Moderaattorille ilmoitus, että sulku päälle
033102ass_1_prv.gif

Sellaista ongelmaa ei ole, mitä emme ratkaise...(lähes) siinä myös feikki paljastuu...
biggrin.gif

No mites se nyt kuntoon tuli??? Tulikos vaan puristukset yhtäkkiä takasin, mutta nyt sitten vaan kone tukehtuu
biggrin.gif

Moro,

Mie oon tottunu ropaamaan noita vanhoja paskoja niin voin tulla tuota sunki vehettä vilaseen... saman kylän veronmaksaja kun olen... laita viestiä jos tarttet apua. Olis joskus edes hyvä syy lähtee ajeleen
062802moto_prv.gif

tosin, mun vehe on vanha muttei paska... vaikka täällä noin tuhat muuta on eri mieltä
biggrin.gif

ei siis lähe polkemalla koska ei oo kunnol puristuksii...tais se käynnistyspolkimen mekanismi olla hajalla...mut mäkistartil onnistu melkee
smile_org.gif

Oli sitten mopottimen kanssa niin tai näin...
sad_orig.gif

Mikäs päivä se eilen olikaan.. aprill... eiku Äitienpvä
062802jumpie_prv.gif

Öööh, totas... jokos fillari ees yskii? En heitä tähän naisnäkökulmaan mitään, mut jos tää kaikki oli ns. feikki... niin WTF???  
mad.gif

Ai, että enää nyt "säädöistä" kiinni? Joopa, joo....  
033102beer_1_prv.gif

Siel on "säätöö" jo kahdelta päivältä.

Eiku Moderaattorille ilmoitus, että sulku päälle
033102ass_1_prv.gif

Sellaista ongelmaa ei ole, mitä emme ratkaise...(lähes) siinä myös feikki paljastuu...
biggrin.gif
nii siis mikä on/oli feikki? en oikee ymmärtäny...johtunee kai siit et oon blondi
withstupid.gif

jep
smile_org.gif
et kiitos vaa kaikille avusta,vinkeistä ja ideoista...taas viisastuin monella tiedolla
smile_org.gif
Huomenna sitte purkaa ja kattoo mikäs siel käynnistyspolkimes on vikana...
smile_org.gif
nii eiköhän se siit
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif

wink.gif
  Jooh... eiku syömään    
062802moto_prv.gif
 Purkaa taas... johan sä hitto vieköön sait tietoo, että lähtee ku tönäsee..... ehkä sun "saittis"on toisaalla.  
kynttila.gif

Oot saanut aivan seikkaperäiset ohjeet, tms... tiedot joita olet antanut, niin siltä kohalta lähtee varmasti. WTF???

Kysyy hän: Feikki, blondi, etc.... Kait siel Porvoos joku käypi ratasta rukkaamas...
buttrock.gif

....juuh... koitas vaan koota ittes... mene sinne fillarille
tounge.gif

Tätä topiccia seuraa useita... nyt ei elwistelyt auta.

Kai tämäkin jonkin sarjan ennätys sarallaan, "puristusten puuttumisen" analysointi käynnistyspoljin viaksi vei vain 20 päivää...
bravo-encouragements-994.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back