• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Puristukset katos..kokonaan!?

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
eli jonku täytyy nyt propata pamsun vehkeitä
tounge.gif

jaa-a...ei mun muistaakseni ollu kytkimes mitää vikaa... viimeks ajanu sil viime vuoden syyskuus...sen jälkee lakkas toimimasta...

noh, mä oon yli 30 ja sinkku joten kai se raja jossain menee...
eli jos andersonin pamsu tai lingrenin hellu pyytäis "korjailee" sinä toteaisit, että nyt mummot museoon..  
tounge.gif
hmmm... no ei! mutta enhän mä voinu laittaa tohon ikärajaks 16-50  
idea3.gif
"Välillä 18-40 olevia naisia autan ilman muuta, muilla naamaraja"

Mä oon nyt Porvoossa. Jos et ihan jossain kuusessa asu, niin voinen tulla pikaisesti vilaisemaan

noh, mä oon yli 30 ja sinkku joten kai se raja jossain menee...
eli jos andersonin pamsu tai lingrenin hellu pyytäis "korjailee" sinä toteaisit, että nyt mummot museoon..  
tounge.gif
hmmm... no ei! mutta enhän mä voinu laittaa tohon ikärajaks 16-50  
idea3.gif
"Välillä 18-40 olevia naisia autan ilman muuta, muilla naamaraja"

Mä oon nyt Porvoossa. Jos et ihan jossain kuusessa asu, niin voinen tulla pikaisesti vilaisemaan
mä en ihan noin laittanu
wink.gif

mutta äkkiseltään näyttäis että sä oot menossa sinne ;)

mutta tärkeintähän se on että mopo tulis kuntoon ja Pamsu pääsis baanalle
tounge.gif

nä pamsu jutut vasta taitaa alkaa
033102bebe_1_prv.gif

Joo ei täs mittään. Voin ihan vilpittömin mielin tulla kurkkaamaan mopoa kyllä. En viitti omaa puhelinnumeroani tähän esille pistää, mutta laita vaikka privaa, niin katotaan jos järjestyis... Jos sillä nyt väliä on, jos mä tuun myös toteamaan että ei toimi ei

Ei oikee keksi enää... toki kyseeseen vois tulla kytkimen luistaminen tai sitten käynn.polkimen "pitoholkin" kuluminen. Tekee just tota ilmiötä. Olen kyl sitä mieltä, että jos kytkin noin muuten pitää, niin tuupaten lähtee
062802moto_prv.gif

Samat sanat. Höh. Menee kaikki hyvät pamsuläpät, jotka ehdin keksimään ihan hukkaan.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back