naapuri nimittelee mua aina pamsuks... :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...ja luisteleekos kytkin ajellessa...tai sitten käynnistinpolkimen akselilla majaileva "vinon a:n muotoiset hampaat" omistava ratas on kulahtanut niin että lipsahtaa polkaistessa......mahtaakos tuossa laitteessa käynnistyspolkimelta voima välittyä kytkimen kautta kampuralle...
"Välillä 18-40 olevia naisia autan ilman muuta, muilla naamaraja"hmmm... no ei! mutta enhän mä voinu laittaa tohon ikärajaks 16-50eli jos andersonin pamsu tai lingrenin hellu pyytäis "korjailee" sinä toteaisit, että nyt mummot museoon..noh, mä oon yli 30 ja sinkku joten kai se raja jossain menee...![]()
![]()
mä en ihan noin laittanu"Välillä 18-40 olevia naisia autan ilman muuta, muilla naamaraja"hmmm... no ei! mutta enhän mä voinu laittaa tohon ikärajaks 16-50eli jos andersonin pamsu tai lingrenin hellu pyytäis "korjailee" sinä toteaisit, että nyt mummot museoon..noh, mä oon yli 30 ja sinkku joten kai se raja jossain menee...![]()
![]()
Mä oon nyt Porvoossa. Jos et ihan jossain kuusessa asu, niin voinen tulla pikaisesti vilaisemaan
käyköhän tässä niin että ollaan keskenään kertomassa niitä jossain kuppilassaSamat sanat. Höh. Menee kaikki hyvät pamsuläpät, jotka ehdin keksimään ihan hukkaan.
sulla kun avatar puuttuu ni tässä --->naapuri nimittelee mua aina pamsuks... :S