• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Puristukset katos..kokonaan!?

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Oikeastaan enää jäljellä varma todennus onko niitä puristuksia vai ei. Kun käynn.polk. veivaa, niin tuntuuko "kahvimyllylltä" vai tökkiikö takas hanskaan... ees vähän. Toki puristuspainemitt. se helpoin.

Ääh.. kaiken ed. hommien pohjalta pitäs olla jo tulilla.

E: ...siis, alussa tuntuis että olis puristusta, mut sitten lässähtää jalkatappii ku veltto sellainen? Mites se muutes on, jos polkee käyntiin vaihdepäällä kytkin pohjassa... eikös se tee just näin?

Onhan se vapaalla kun tökit sitä? Tää hakee jo kaukaaaaa..
sad_orig.gif

Ottaakohan käynn.poljin oikein kiinni käynn.akseliin, tms?

mäntä on oikean kokonen koska vein vanhan männän liikkeesee et sain varmasti oikean...
Tuokaan ei aina takaa oikeaa mäntää, mittaa itse mäntä jos sulta se vanha vielä löytyy. Useamman kerran tarjottu osaliikkeistä vääriäkin osia vaikka menee mallin kanssa hakemaan. Pitää aina olla oma työntömitta mukana
wink.gif

Jos mitta männäntapista männälaelle on eri niin puristukset muuttuu aika radikaalisti. Toki männänhalkaisijankin pitää olla oikea.

Tuo että käynnistyspolkimesta tuntuu vähän matkaa puristukset olevan ok ja sitten poljin lässähtää alas viittaa taas johonkin ihan muuhun kuin mäntä/sylinterivikaan. Jotain häikkää poljinmekanismissa.

ne mittas vanhan männän ennenku tilas ja sen mukaa sitte mentii...ja vielä jälkeenpäin kävin kysymässä et voiko olla oikea nii oli se ihan prikulleen samankokonen (uus) kun vanha mäntä...

Kokeile nyt vaikka sormin pyörittää vauhtipyörästä että tuntuuko puristuksia. Jos menee ympräriympäri kevyesti on itse mäntä-sylinteri-kansi systeemissä jotain pakko olla vialla.

no eikö joku porvoon kulmilta voi käydä kattomassa?
mä laitan täällä käsiä ristiin että turun seudulla olis reilu parikymppisillä naisilla samanmoisia ongelmia että pääsis auttamaan
smile_org.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back