Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se fyyssiseltä koolta jää pieneksi mullekkaan, nippa nappa yltää hyvällä tsäkällä molemmat päkijät maahan samaa aikaa, mutta harvemmin, mutta se lähtee kiihtymään kun kuollut heinäpaaliPikkuMyylle terveisiä, kiva että Tampereella on muitakin naismotoristeja joilla on ZX6R. Minulle se ei kyllä käy ainakaan pieneksi![]()
Ei mittää ku onnea vaan jaNyt on kortti taskussa![]()
Mä vaihdoin vm. 98 Suzuki GS500E:n tuohon Yamahan FZ6-S:ään (vm. 2004) heinäkuun alussa, eli nyt reilun kuukauden ajellut sillä. Mitään pahaa sanottavaa en kyllä pyörästä keksi. Etupäätä madallettiin minulle hieman, että ylettyy paremmin maahan /helpompi siirrellä. Painoa sillä on kyllä, joten joudun vähän ennakoimaan mihin pysäköin mutta tosiaan kun vähän etukäteen miettii niin ei ongelmaa. Mulla myös tuo edellinen pyörä oli vauhdissa hieman epävakaa, mutta FZ6:sta ainakin tää S-malli eli edestä katetumpi ohjaa tuulen hyvin ettei vispaa.Mun mielestä voit ainakin suoraan sulkea pois Kawasaki ER-5:n.
Itsellä kyseinen pyörä vm. 2002 ekana pyöränä ja kaksin ajaessa huono, esim. hieman ahdas. Yksin ajaessa "ihan ok" aloittelevalle, mutta itse jo toivon suurempaa (tämän kesän ajanut tuolla). Pyörä myös jotenkin hintelän /heikon oloinen, ehkä hieman jäykempi rakenteinen olisi parempi, esim. Yamaha Fz-6. ...Tosin en ole ajanut kyseistä pyörää ikinä itse joten en osaa sanoa siitä sen tarkemmin.
Lisäksi ER-5 alkaa kovassa vauhdissa heittelehtiä (voplata?), joten jos miehesi haluaa ajaa kovempaa tms niin tuo ei ole kyllä senkään puolesta hyvä pyörä.
Juu, en ole mitenkään katkera että mulla nyt sattuu tämmönen pyörä olemaan, mutta vaihtoa tässä harkittu![]()
Edit: Suzuki voi olla hyvä vaihtoehto, ei ainakaan jää heti pieneksi moottorin puolesta ja varmaan löytyy hieman tehoja myös vauhtien ottoon jos niitä haluaa kokeilla![]()