• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 7 24.5. – 26.5.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vilttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Suurkiitokset koko poppoolle, etenkin järjestäjille!!!
Perkuleen lunssa vei vielä niskalenkin eilen illalla, mutta olinpahan ainakin melkein porukan pirtein tänä aamuna! :thumbup:

Oho...olen vihdoinkin kotona!

Kiitos kaikille, erityiskiitos mun huoltajille :rakastunut: Paras mökkikunta ikinä! Anteeksi en pyytele :grin: Ambulanssia ei tarvittu...vähällä oli kyllä! Tosin Kalmisto ei olis kyllä sitä älynnyt tilata, että ihan rauhassa olisin saanut hukkua mereen :jpstyle: Kallio oli tosi liukas...päässä siis kuhmuja!

Lisäksi palanut selkä ja päänahka, noin 30 mustelmaa, vasemmassa pohkeessa lihasvamma: on turvonnut ja totally mustana! Selkä paskana, niskassa nikaman ympärys turvonnut, lonkat hellänä.

Vuosisadan krapula vaivaa ja tosijuoppo ottaa nyt korjaussarjaa, kun tuo maksa näemmä on ihan kunnossa :thumbsup:

Liinu sanoi:

Kiitos kaikille, erityiskiitos mun huoltajille :rakastunut: Paras mökkikunta ikinä! Anteeksi en pyytele :grin: Ambulanssia ei tarvittu...vähällä oli kyllä! Tosin Kalmisto ei olis kyllä sitä älynnyt tilata, että ihan rauhassa olisin saanut hukkua mereen :jpstyle: Kallio oli tosi liukas...päässä siis kuhmuja!

Lisäksi palanut selkä ja päänahka, noin 30 mustelmaa, vasemmassa pohkeessa lihasvamma: on turvonnut ja totally mustana! Selkä paskana, niskassa nikaman ympärys turvonnut, lonkat hellänä.

Vuosisadan krapula vaivaa ja tosijuoppo ottaa nyt korjaussarjaa, kun tuo maksa näemmä on ihan kunnossa :thumbsup:

Housut sentään pysynyt kuivana....

Liinu sanoi:

äh jos näihin vammoihin ei liity mopo millään lailla,ei pääse yhdistykseen..:;):
mietityttää tietenkin että mitähän siellä on tehty.,hm,,kateelisena...:thumbup:

Liinu sanoi:

romi sanoi:
Housut sentään pysynyt kuivana....

Vai kastuko koko mimmi meres.. :dunno:

Kiitokset kaikille täältäkin suunnalta :thumbup:
Kivaa oli teidän kanssa ja sääki suosi tänä vuonna oikeen komeasti :jpstyle:
Ens vuonna sit uusiks :bye:

Juu kiitos koko poppoolle. Järjestäjille eritoten. Sekä erikseen vielä teille, jotka autoitte kuvapelin voittamisessa :)

romi sanoi:
No pysykö housut edes jalassa... :p

No niin...kun siinä tais näin juuri käydä :grin:

Tosin kyl mä meressäkin uin...vaatteet päällä ja ajosaappaat jalassa! Että syitä on monia :D Sainkohan mä porttarin Posariin :ohmy:

Koton ja tulihan se kuitenki sairaala reissu siinnä matkalla järsin purkkaa ja paikkahan se irtos tai mikälie palanen irtoskaan:crash: Ja ihmettelin miks mun kalsarit oli niin mustat ,mut sithän mä hokasin et se varmaa nokeentu kun yöllä huudatettiin sitä pyörää :hanuria: eli koko keho saanut osumaa VIELLÄKERRAN KIITOS

Paikalliset kanawaanaroitsijat kyseli tuossa lauantaina multa että kun huhutaan et alueella on joku vaalee kissa vapaana et ne kyltit tarkottaa sitä...

Mä tietty korjasin heti että se "kissa" on kyllä pikemminkin punakka, kohtalaisesti palanut auringossa ja erittäin kiimainen... Ne jotenkin vaan sen jotenkin heti tajus :thumbup:

Mut asiasta heinäseipääseen... Suuren suuri kiitos kaikille orkesterilaisille jotka teki tapahtumasta TAAS ikimuistoisen. Ootte te vaan niin mahtavia. Mä niin kaikkia teitä rakastelen, eiku rakastan. <3

Darralenkkarit on nyt jätetty vaatekaappiin ja elämä alkaa kaiken lisäksi voittamaan, kotona on asiat hienosti ja kaikki perheen Kawat käyty silittelemässä.

Ensi vuonna uudelleen ja mieluusti isommin, toivottavasti saadaan pikkusen enemmän aikaa järjestelyille.

Suuret kiitokset eritoten kiimaiselle karhulle, pikku partiolaiselle, kumiankalle joka viihtyi melko monessa päässä, toisissa hieman tiukemmassa kuin toisissa, Liinulle, Petrille jonka sylissä ei ollut pakko istua, Jassulle; siitä melko tulisesta makkarasta. Ja monille muille asioille, esineille, keleille ja viikonlopun kruunasi Delvac ja Tissit... Arvovaltaiselle tuomaristolle, joka ei edes yrittänyt olla lahjomaton vaan ihan oma itsensä...

Terveisin: väsynyt mutta onnellinen paikallinen turisti... ROK ON!!!:WAZAAP:

Iso kiitos järkkäreille, teitte upean työn! Kerrankin flektit oli käännetty poispäin reposaaresta ja aurinkotilauskin oli onnistunut :) Mahtava viikonloppu takana, kiitos ja anteeks!

Täälläkin oli ensikertalainen Posarissa, ja mahtava reissu! Ensvuonna varmaan mukana taas. Kelikin oli luvattua paljon parempi! Sopivasti ajamista, bissee, saunaa, bissee, saunaa, bissee...(tauko)...ajamista, bissee, saunaa, bissee, saunaa,bissee...(tauko)...ajamista oli ihan kova paketti. Krapulaahan tänään ei oo tietenkää ollu, mutta 800km ajon ja pe-la juopotellun jälkeen on aika rätti olo.

Kaikille tietysti kiitoksia, mut erityisesti Vilttu & Porin Osasto, R1ivattu ja mahtavalle saunamökin tupakavereille! :thumbup:

Iso käsi toimikunnalle,hienosti vedetty.
Kiitos kaikille ilonpitoseuralle ja erityisesti aina yhtä kivalle mökkiporukalle.
Ensi kertaan :WAZAAP:

Huhhuh!

Tuhannen ja yhden yön tärinät eessä - aivan MAHTAVA viikonloppu posarissa takana.

Kiitos järjestäjille, kiitos mökkiseurueelle, kiitos koko muulle seurueelle, kiitos säiden jumalille ja erityiskiitos lakanoista ja pyyhkeestä Jarille..vai Janille...vai mikä sen nimi nyt taas olikaan ;) :polonen:

Ekan posarin selätettyäni täytyy sanoa et...mukana ollaan ensvuonnakin!

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back