Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paras mökkikunta ikinä! Anteeksi en pyytele
Ambulanssia ei tarvittu...vähällä oli kyllä! Tosin Kalmisto ei olis kyllä sitä älynnyt tilata, että ihan rauhassa olisin saanut hukkua mereen
Kallio oli tosi liukas...päässä siis kuhmuja!Liinu sanoi:Oho...olen vihdoinkin kotona!
Kiitos kaikille, erityiskiitos mun huoltajilleParas mökkikunta ikinä! Anteeksi en pyytele
Ambulanssia ei tarvittu...vähällä oli kyllä! Tosin Kalmisto ei olis kyllä sitä älynnyt tilata, että ihan rauhassa olisin saanut hukkua mereen
Kallio oli tosi liukas...päässä siis kuhmuja!
Lisäksi palanut selkä ja päänahka, noin 30 mustelmaa, vasemmassa pohkeessa lihasvamma: on turvonnut ja totally mustana! Selkä paskana, niskassa nikaman ympärys turvonnut, lonkat hellänä.
Vuosisadan krapula vaivaa ja tosijuoppo ottaa nyt korjaussarjaa, kun tuo maksa näemmä on ihan kunnossa![]()
Liinu sanoi:Oho...olen vihdoinkin kotona!
Kiitos kaikille, erityiskiitos mun huoltajilleParas mökkikunta ikinä! Anteeksi en pyytele
Lisäksi palanut selkä ja päänahka, noin 30 mustelmaa, vasemmassa pohkeessa lihasvamma: on turvonnut ja totally mustana! Selkä paskana, niskassa nikaman ympärys turvonnut, lonkat hellänä.
Vuosisadan krapula vaivaa ja tosijuoppo ottaa nyt korjaussarjaa, kun tuo maksa näemmä on ihan kunnossa![]()

Liinu sanoi:Oho...olen vihdoinkin kotona!
romi sanoi:Housut sentään pysynyt kuivana....

romi sanoi:No pysykö housut edes jalassa...![]()

Ja ihmettelin miks mun kalsarit oli niin mustat ,mut sithän mä hokasin et se varmaa nokeentu kun yöllä huudatettiin sitä pyörää
eli koko keho saanut osumaa VIELLÄKERRAN KIITOSLiinu sanoi:Sainkohan mä porttarin Posariin![]()
LaMasquerade sanoi:Niitä varoituslappuja pitää ainakin printata enempi ens vuonna..![]()