• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 7 24.5. – 26.5.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vilttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kulkine *toistaiseksi tsek*, lähtösuunnitelma *melkein tsek*, ajokaveri *erittäin tsek*, reittisuunnitelma * ei hajuakaan, kaikki tiet vievät Poriin?*, juomat *tsek* (vaatteitahan tälle "kevätretkelle" ei tartte, ei ne mahu kyytiin :grin:), kellukkeet *tsek*, nimikyltti mökkinumeron kera *tsek*(itseäni varten, en muista kuka olen, mistä olen tullut tai minne menossa)

Hyvä tästä tulee :grin: ASENNE *TSEEEKKKK* :WAZAAP:

Noniin just.
Ohjauslaakerin kiristys muuttuikin sitten ohjauslaakerin vaihtamiseksi uuteen. Eli se siitä Posarista, koska mun ammattitaidolla sehän on viikonlopun duuni. ;)
Joten mun paikka vapautui juuri jollekkin halukkaalle, tervemenoa, minä tarjoan.

Mc Nikke T sanoi:
Noniin just.
Ohjauslaakerin kiristys muuttuikin sitten ohjauslaakerin vaihtamiseksi uuteen. Eli se siitä Posarista, koska mun ammattitaidolla sehän on viikonlopun duuni. ;)
Joten mun paikka vapautui juuri jollekkin halukkaalle, tervemenoa, minä tarjoan.

Tai mitä jos ottaisit osat mukaan ja vaihdellaan sitten porissa? :D
Tai lykkäät remppaa ja tuut vaikka kävellen tai jollain?

-Timi- sanoi:

Voishan sitä tietty kotilolla tulla, mutta ois toi pyöräkin kiva saada kuntoon... Viikolla kun ei perkele aika riitä laittamiseen, eikä sitä Porissakaan ruveta korjaamaan, hinurin kyyti sieltä himaan voi olla aika hintava.. :D

Mc Nikke T sanoi:
Voishan sitä tietty kotilolla tulla, mutta ois toi pyöräkin kiva saada kuntoon... Viikolla kun ei perkele aika riitä laittamiseen, eikä sitä Porissakaan ruveta korjaamaan, hinurin kyyti sieltä himaan voi olla aika hintava.. :D

No helkkari, kyllä sitä aikaa aina jostain järjestyy, eihän tota reissua tuollaisen takia kannata jättää väliin.. :D

LaMasquerade sanoi:
Muista liinavaatteet! Siellä ei ole niitä saatavilla.. :thumbup:

No pakkasin koko viime yön ajatuksissani ja totesin, ettei makuupussi mahdu myöskään mukaan! Eli lakanat messiin tai nyrkit tyynynä sekä ajohousujen henkselit peittona :thumbsup: Tai pöllin jonkun muun vermeet tai sammun saunaan tai kömmin jonkun kainaloon :jpstyle: Kyl mä pärjään nippa nappa :right:

-Timi- sanoi:

No niin! Ne työkalut messiin, asennellaan samalla mun varusteet myös :p Ja mulle piti saada kovemmat äänetkin!

Mun on pakko jättää kinkerit väliin terveydellisistä syistä.
NYT olisi tarjolla jäsenpaikka saunallisessa mökissä.
Halvalla lähtisi ;)

Riikka sanoi:
Mun on pakko jättää kinkerit väliin terveydellisistä syistä.
NYT olisi tarjolla jäsenpaikka saunallisessa mökissä.
Halvalla lähtisi ;)

Seuraavat mahdolliset leikkaukset sit ajotetaan niin et ne on heti marraskuisen Tallinnan reissun jälkeen niin ei jää näitä mahtis kinkereitä väliin tälleen ikävästi. Itse alan nyt sit jännäämään oonko kunnossa edea Pärnun reissuun mennessä....

Kriisi sanoi:
Seuraavat mahdolliset leikkaukset sit ajotetaan niin et ne on heti marraskuisen Tallinnan reissun jälkeen niin ei jää näitä mahtis kinkereitä väliin tälleen ikävästi. Itse alan nyt sit jännäämään oonko kunnossa edea Pärnun reissuun mennessä....

Jos meinaa Pärnu jäädä väliin, niin mä hommaan kattotelineet ja suksiboxin mihin saat mennä makaamaan matkan ajaksi... :D

Nyt on pakko jättää reissu meidän osalta väliin perhepoliittisista syistä.:(

Saunamökki 1:ssä Jii_Koon ja marika77 paikat vapaana.

Paikat on maksettu joten nopeimmat saa ne halvalla eli maksat mitä jaksat. Eli menee vaikka ilmatteeksi.
Toivottavasti paikat ei jää käyttämättä.
Meno on Posarissa varmaan yhtä hauskaa kuin Tallinnan reissulla joten harmittaa jättää väliin.
Pitäkää hauskaa.

Jii_Koo

Jii_Koo sanoi:

Paikat on maksettu joten nopeimmat saa ne halvalla eli maksat mitä jaksat. Eli menee vaikka ilmatteeksi.
Meno on Posarissa varmaan yhtä hauskaa kuin Tallinnan reissulla joten harmittaa jättää väliin.
Pitäkää hauskaa.

Jii_Koo

Oiskohan mahdollista saada siirto Lowkkun kanssa tuolta tavallisesta leirimökistä saunalliseen?

Sauna ois tosi kiva. :thumbup:

Jii_Koo sanoi:

Pitäkää hauskaa.

Jii_Koo

Karkov sanoi:
Oiskohan mahdollista saada siirto Lowkkun kanssa tuolta tavallisesta leirimökistä saunalliseen?

Sauna ois tosi kiva. :thumbup:

toki onnistuu, sopikaa keskenänne miten haluatte hoitaa, siirrän teidät saunamökkiin jos niin sovitte

Muokkailin hieman mökkilistaa, johtuen peruutuksista/vaihdoksista, jos joku huomaa puuttuvansa listalta kertokaa :D

Mun laskujen mukaan Riikkan, Mc Nikke T:n ja Iso Bandun paikat on vapailla markkinoilla? kyselkää heiltä jos haluatte heidän tilalleen :thumbup:

Ruokapuolesta olisi kysyttävää. Eli onko sellasia joilla olisi jotain ruokarajoitteita? Kasvisruuan tarvetta,vegaaneja? Laktoosittomana ruoka tulee automaattisesti. Jos on jotain niin laittakaa viestiä boksiin.

Ilmeisesti puusilmyydestä johtuen, en bongannu mistään millon tuota ruokaa on tarjolla?
Onko idea sama kuin aikasempina vuosina? Jos on niin :jippikaijee: :respect: ja päälle :bisseä:

cXlari sanoi:
Ilmeisesti puusilmyydestä johtuen, en bongannu mistään millon tuota ruokaa on tarjolla?
Onko idea sama kuin aikasempina vuosina? Jos on niin :jippikaijee: :respect: ja päälle :bisseä:

Eli sapuskaa ois perjantai-iltana saatavilla n.klo: 19 alkaen. :peukutpystyyn:
Loput pöperöt viikonlopulle kannattaa hakea läheisestä Salesta, joka on varautunut tuloomme lisäämällä hyllyihin ainakin makkaraa ja olutta :D

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back