• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 7 24.5. – 26.5.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vilttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Toistaiseksi keliennusteet Reposaareen viikonlopuksi aivan loistavat. Ilmatieteenlaitoksella peräti +21 lauantaiksi, voiko tuo pitää paikkaansakaan siellä "merellä"?? :thumbup:

Tän "manauksen" jälkeen noi muuttuu takuu varmasti vielä.. :right:

Jotta elämä ei olis järjestäjille liian helppoa niin mä vähän säädän.... Vaihdetaan satzuman ja Kriisin mökkipaikat päittäin, eli satzuma sanamökki 4 ja Kriisi saunamökki 3. Ja koska mun selkäni on edelleen leikkauksesta huolimatta kriisissä, niin valitettavasti en pääse paikalle jos ei jollain oo esim. helikopteria jolla vois mua kuskata. Joten sen nyt saunamökki 3:ssa olevan paikkani voin luovuttaa Liinulle ihan ilman korvausta, jos Liinu on paikalle saapumassa?

Noniin, ostin sitten yhren leirintämökkipaikan kun ei tuosta IsoBandusta saanut vastausta takaisin, varmanpäälle siis. Perrrjantaina nährään, ja pistäkkee samaan mökkiin kun tuo Lowkku. Uhkas kuulema tulevansa kans. :bisseä:

Karkov sanoi:
Noniin, ostin sitten yhren leirintämökkipaikan kun ei tuosta IsoBandusta saanut vastausta takaisin, varmanpäälle siis. Perrrjantaina nährään, ja pistäkkee samaan mökkiin kun tuo Lowkku. Uhkas kuulema tulevansa kans. :bisseä:

:jippikaijee: Teretulemast!

vilttu sanoi:
Vielä on aikaa..ei paljoa mut kuitenki vielä vähän :D
Mukaan vaan jos vielä mietitte :jpstyle:

Keskiviikkona laitetaan kioski kiinni, siihen asti saatte vielä harkita :P

Onkos Liinun tilanne mikä, tuutko -Timi-:n kans meidän seuraksi?

Totta helvetissä :jippikaijee: Mutta saitkin jo privaviestinä mun tiedot :jpstyle: Ja ainoo mikä pelottaa, on se, että tulen multipersoonana "pitämään hauskaa"! Miten saan juotua omat ja Kriisin juomat, käyttäytyä kuin Kriisi ja kuin minä itse? Piru ja enkeli olkapäillä...huh...lisää viinaa vaan koneistoon sammumiseen saakka :WAZAAP:

Kriisi sanoi:
Ja koska mun selkäni on edelleen leikkauksesta huolimatta kriisissä, niin valitettavasti en pääse paikalle jos ei jollain oo esim. helikopteria jolla vois mua kuskata.

Eiköhän perjantai-illasta joku innostu helikopteria pyörittelemään, niin jos me lähetetään sitten samalla se hakemaan sut?

-Timi- sanoi:
Eiköhän perjantai-illasta joku innostu helikopteria pyörittelemään, niin jos me lähetetään sitten samalla se hakemaan sut?

Ja muistetaan, että kuljetushelikopterin lavat eivät saa koskettaa toisiaan tai tulee rumaa jälkeä...

Perjantaina ei pääse vaikka päällään seisois, mutta mihin aikaan lauantaina alkaa tapahtumaan? Jos vaikka sais luvan tulla päiväks? Ja jos hyvin käy, niin vois olla vaikka yötä... Toisaalta toi mun juomalakko on kestänyt hyvin, ja Tukholman maraton on jo viikon kuluttua, niin jäiskö sitä itseään kiusaamaan...:dunno:

Hei, jos aiot olla pidempää kuin ihan piipahdus, niin osta leirimökkiin paikka. Tuolla pyörinee se leirialueen omistaja mm. pitkin päivää ja se (edit: ja me.. :D) alkaa ihmettelemään jos ilmoittautumatonta porukkaa lisääntyy kesken päivän ja muutenkin toi koko kuvio on siten selvempää + voit jäädä yöksi jos siltä tuntuu. :thumbup:

Hintahan on huimat 20e motorg:n jäsenille. :D

Lyhyet vierailut toki sallittuja ilman leiripaikkaakin, mutta siis lyhyet moikkaus-tyyliset..

Tuli tässä mieleen kukkakuvioista sukelluskypärää etsiessä että vaikka on kiva kattoa kun ihmiset vuotaa verta ja arvuutella selviääkö se hengissä ja kuinka rumana :D niin voisko järjestät käydä kurkkimassa kuinka matalalla / syvällä ne pari kiveä on siellä sauna rannassa ja vaikka liputtaa ne jos mahollista..

toisen tunnistaa siitä että siellä on varmaan mun otsan kokonen klommo :D

:rakastunut:

LaMasquerade sanoi:
Hei, jos aiot olla pidempää kuin ihan piipahdus, niin osta leirimökkiin paikka. Tuolla pyörinee se leirialueen omistaja mm. pitkin päivää ja se (edit: ja me.. :D) alkaa ihmettelemään jos ilmoittautumatonta porukkaa lisääntyy kesken päivän ja muutenkin toi koko kuvio on siten selvempää + voit jäädä yöksi jos siltä tuntuu. :thumbup:

Hintahan on huimat 20e motorg:n jäsenille. :D

Lyhyet vierailut toki sallittuja ilman leiripaikkaakin, mutta siis lyhyet moikkaus-tyyliset..

Tää oli ajatus, jahka saa idean myyty kotona. Illalla näkee miten kävi...:D

shwoomie sanoi:
Tuli tässä mieleen kukkakuvioista sukelluskypärää etsiessä että vaikka on kiva kattoa kun ihmiset vuotaa verta ja arvuutella selviääkö se hengissä ja kuinka rumana :D niin voisko järjestät käydä kurkkimassa kuinka matalalla / syvällä ne pari kiveä on siellä sauna rannassa ja vaikka liputtaa ne jos mahollista..

toisen tunnistaa siitä että siellä on varmaan mun otsan kokonen klommo :D

:rakastunut:
Kohteliaat Porilaiset ovat ruopanneet sinulle oman uimaväylän Reposaaresta mantereelle. Tarvii tosin vielä ympäristöluvan, jotta sun kyllästetyn ruhon saa kipata veteen.

HEP! Mukana :jippikaijee:

Olen tulossa la aamulla, jahka selviää että mihin aikaan perjantaina tulleet selviää... Eli milloin alkaa häppeningit. Ostin myös tuon yöpymisen, mutta saas nähdä jäänkö:dunno: Sunnuntaina on kuitenkin rankka päivä Lintsillä !

Paikanpäältä voi muuten sit ostaa .org t-paitoja ja huppareita.

Hinnat:
T-paita 20€ (nikillä 25€)
Vetoketjuhuppari 50€ (nikillä 55€)

Jos haluat nikillä menee toimitukseen, maksetaan paikanpäällä ja toimitetaan suoraan kotipostiin. Postikulut t-paita 5€ (menee kirjeenä), useampi t-paita ja huppari 10€. MAKSUTAPA=KÄTEINEN!!

Viimeksi muokattu:
Jos jollain on sellast polkupyörä styroksi kypärää ni vois ottaa messii ja laitttaa laiturille tai saunalle sielki voi sattu vaikka mitä:grin: ja jos sammuu mereen ni se saattas kelluu niin hyvin ,ett hukkunu ainakin löydettäs jos vaan on muistanu laittaa sen kypärän päähän:D

vilttu, ostan itse ainakin yhden T-paidan (todnäk. kokoa L). Huppari löytyy jo keväältä. :WAZAAP:

Viimeksi muokattu:
Knaku sanoi:
Olen tulossa la aamulla, jahka selviää että mihin aikaan perjantaina tulleet selviää... Eli milloin alkaa häppeningit.

Eiköhän ensimmäiset örgit kömmi kammioistaan esiin jo perinteisesti ysiltä. Rantasaunaan pääsee aamulla 9-12, ja jotain pikku kisailua luvassa alkaen yhden-kahden aikoihin.. :thumbup:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back