• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 7 24.5. – 26.5.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vilttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
No mites tää nyt onnistuis, kun se saunamökki ois kiva, mut ehin jo viime viikolla ostaa leirimökkiin paikan?

Mc Nikke T sanoi:
No mites tää nyt onnistuis, kun se saunamökki ois kiva, mut ehin jo viime viikolla ostaa leirimökkiin paikan?

Tämä yksi saunamökki tuli nyt extrana myyntiin, eikä siihen ole mahdollisuutta vaihtaa pienemmästä mökistä, vaan tämä menee jollekin, jolla ei vielä ole mitään paikkaa ostettuna...

Noniin mä vähän kelasinkin, et menee vaikeeks. Mut enköhän mä pärjää siel leirimökissäkin... :)

Avovaimon työvuorot selvisi (itsehän olen vuorotteluvapaalla) ja nyt kävi niin, että perjantaina saatan piipahtaa, mutta muuten menee mahdottomaksi. Yövuoroissa on joten itsehän olen pikkumiehen kanssa kotona.

Jos oon semisti ahkera, niin ehkä jaksan lauantai-iltana tulla piipahtamaan paikan päälle töiden ja hevosten jälkeen :P Ja yksin, kun miekkonen menee koko kyseisen viikonlopun jossain mönkijäkisoissa :thumbsup:

Käykääs ostamassa tuo viimeinen saunamökki pois tuolta kaupasta ja pistetään kunnon kauden alottajaiset pystyyn Porin Reposaaressa! :jippikaijee:

JayLoud sanoi:
3 ensikertalaista varmasti mukana, ehkä myös 4. jos löytää pyörän itelleen sitä ennen...

Mahtavaa :thumbup:

Sano 4. ettei se pyörä oo pakollinen, sen ehtii myöhemminki :p Pääasia on se oikeanlainen asenne :WAZAAP:
Eli reposaareen vaan vaikka huoltoautokuskin muodossa :D

vilttu sanoi:
Mahtavaa :thumbup:

Sano 4. ettei se pyörä oo pakollinen, sen ehtii myöhemminki :p Pääasia on se oikeanlainen asenne :WAZAAP:
Eli reposaareen vaan vaikka huoltoautokuskin muodossa :D

Pyörällä Posariin, real hardcore...:D

Mitenkäs se teltta homma?Onko sille mietitty rahastus summaa.Tosi motoristi yöpyy teltalla ja syö nuotion mustaamia.:p

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back