• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt kävi niin että Salmon ja Rujokatti joutuvat kuitenkin perumaan reissun, eli mökissä 3 olisi kaupan 2 paikkaa, toinen jäsenhintainen 40,- ja toinen normaali 45,-. Kaupan päälle saa luvattoman hulvatonta seuraa.

Pian paljut lämpiää...
snorkel-smiley-face.gif

Nyt kävi niin että Salmon ja Rujokatti joutuvat kuitenkin perumaan reissun, eli mökissä 3 olisi kaupan 2 paikkaa, toinen jäsenhintainen 40,- ja toinen normaali 45,-. Kaupan päälle saa luvattoman hulvatonta seuraa.
Ostakkee ostakkee, harvoin saa näin halvalla näin hyvää
biggrin.gif

Tingatakkin voi jos osaa....

Täytyy kyllä ihmetellä osallistujien vähyyttä?! Onko tänä vuonna tohon aikaan joku isompikin tapahtuma vai häh? Ei siellä ainakaan kylmempää ole kuin viimevuosinakaan.

Viime vuonna taisi kaikki mökit olla tähän mennessä täynnä.

No, ehkä laatu korvaa määrän...

Nyt webbis nimi vaan mökkilistaan. Pyöräkin näyttäis signaturen mukaan realisoituneen! Ajellaan sitten illalla vanhat reissut uudelleen nuotiokatoksessa..
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif

Täytyy kyllä ihmetellä osallistujien vähyyttä?! Onko tänä vuonna tohon aikaan joku isompikin tapahtuma vai häh? Ei siellä ainakaan kylmempää ole kuin viimevuosinakaan.

Ainakin Hymyilevän motoristin kevätpäivää vietetään samana viikonloppuna Lahdessa.
Ilmeisesti vetää porukkaa bändeineen ja muiden oheisjuttujen vuoksi.

Ja Kauhajoella on Nummijärvi-ajo.

Itsellänikin oli alunperin tarkoitus mennä Lahteen, mutta sitten Posari sopi suunnitelmiini paremmin. Lauantai-aamuna jätän Reposaaren ja suuntaan Kauhajoelle.

Wuhuu! Eip ole enää pitkä aika, kun pääsee tuonne viihtymään ja aloittamaan kesän
smile_org.gif
Kumman paljon vain tilaa verrattuna aiempiin vuosiin. Nyt hophop kaikki mukaan starttamaan .orgilaiseen tyyliin kesä 2011
smile_org.gif

Ostakaapas joku minun ja rouvan paikat Kriisin mökkiin. 40€ jäsenhinnalla ja toinen paikka 45€ normaalihintainen.

Tinkiminen on sallittua jos taidot siihen riittää
tounge.gif

Ja taaaaas prkl on autolla tultava, kun kipsasivat vasurin. Nooo.... evästä mahtuu enempi mukaan.
033102beer_1_prv.gif

Vittu mä just tajusin, että mulla on tuplabuukkaus :/ Oletin erään tapahtuman olevan tätä edeltävänä viikonloppuna :/ Mitähän tässä tehtäisiin?

Ainakin Botnialla SM RR osakilpailu. Ainahan näitä päällekkäin menee kun kesä on niin lyhyt ja vähäluminen.

Ostakaapas joku minun ja rouvan paikat Kriisin mökkiin. 40€ jäsenhinnalla ja toinen paikka 45€ normaalihintainen.

Tinkiminen on sallittua jos taidot siihen riittää  
tounge.gif
Teemme vaihtarit. Otat multa Radio Rock Risteily IV:lle kahden hengen hytin (nyt vkl) ja mä saan nuo paikat.
Onpas sitten Veskulla tilaa Posarissa kolmen paikan verran
biggrin.gif

Back