Hienosti kelpaa.mun mökkiin mahtuu, jos kelepaa =)Minä tulen, ich komme!
(kuka nielee vai otanko oman mökin?)
Tarvitsen jotain maksudataa, jotta saan mökkivastaavalle rahaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienosti kelpaa.mun mökkiin mahtuu, jos kelepaa =)Minä tulen, ich komme!
(kuka nielee vai otanko oman mökin?)
se on olhariusMeidänkin mökin (nro 9) rytmiryhmästä puuttuu vielä neljäs tahti, joten yksi sänky vapaana!
Edit: Eipäs ole! Viimeisen mutta ei vähäisimmän punkan valtaa Olharious!
Noni, maksoin just mökin nummero 7 ja sit vasta luin kaikki viestit ketjusta... Eli sieltä maksun viestikentästä nyt puuttuu seiskasta mökin asukkaiden nickit, mutta mun tiedot siellä kyllä on täydellisesti. Toivottavasti ne riittää maksun tunnistukseen. SortsiKun maksatte, niin merkatkaahan vapaaseen viestikenttään mökin numero, mökkivastaavan nicki sekä oikea nimi ja mökissä yöpyvien ry:n jäsenten nickit, niinkuin ne oikein kirjoitetaan.
Wolfe, hyvin alkaaNoni, maksoin just mökin nummero 7 ja sit vasta luin kaikki viestit ketjusta... Eli sieltä maksun viestikentästä nyt puuttuu seiskasta mökin asukkaiden nickit, mutta mun tiedot siellä kyllä on täydellisesti. Toivottavasti ne riittää maksun tunnistukseen. SortsiKun maksatte, niin merkatkaahan vapaaseen viestikenttään mökin numero, mökkivastaavan nicki sekä oikea nimi ja mökissä yöpyvien ry:n jäsenten nickit, niinkuin ne oikein kirjoitetaan.![]()
ja vielä olisi paikka vapaana...Meillä on mökissä, uudempi versio, ilman saunaa, yksi paikka vapaana melkein absolutistin pariskunnanja Petri12r n mökissä.![]()
Joo, sama on edelleen. Ellei siis joku nyt ehdottomasti tahdo meidän mökkiin, siellähän on siis yksi punkka ilman nukkujaa. Tyhjäksi se ei jää kuitenkaan, vähintään kamat saadaan sinne kummiskinEihän toi meidän asukaskokoonpano ole tuosta juuri miksikään muuttunut, sinä, Johanna ja 2 x minä...![]()
Yksi peti myös vapaana kuutosmökissä, kun tuli peruutus.
Siinä vaiheessa kun sen mökin maksaa, mökkivastaava katsoo itse ketkä on jäseniä ja maksaa sen mukaisesti.Yksikysymys olis täällä: jos mökin normihinta on 140e eli 35e x 4 hlö ja mökissä on vain orgin jäseniä, jotka saa alennusta 5e hinnasta per nenä, niin missä vaiheessa sen alennuksen saa? Valopää kiittää jo etukäteen![]()
![]()