• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
meidän mökissä vielä yksi paikka vapaana!

buttrock.gif

Meidänkin mökin (nro 9) rytmiryhmästä puuttuu vielä neljäs tahti, joten yksi sänky vapaana!

Edit: Eipäs ole! Viimeisen mutta ei vähäisimmän punkan valtaa Olharious!

Yksi peti myös vapaana kuutosmökissä, kun tuli peruutus.

Kun maksatte, niin merkatkaahan vapaaseen viestikenttään mökin numero, mökkivastaavan nicki sekä oikea nimi ja mökissä yöpyvien ry:n jäsenten nickit, niinkuin ne oikein kirjoitetaan.
Noni, maksoin just mökin nummero 7 ja sit vasta luin kaikki viestit ketjusta... Eli sieltä maksun viestikentästä nyt puuttuu seiskasta mökin asukkaiden nickit, mutta mun tiedot siellä kyllä on täydellisesti. Toivottavasti ne riittää maksun tunnistukseen. Sortsi
blush.gif

Kun maksatte, niin merkatkaahan vapaaseen viestikenttään mökin numero, mökkivastaavan nicki sekä oikea nimi ja mökissä yöpyvien ry:n jäsenten nickit, niinkuin ne oikein kirjoitetaan.
Noni, maksoin just mökin nummero 7 ja sit vasta luin kaikki viestit ketjusta... Eli sieltä maksun viestikentästä nyt puuttuu seiskasta mökin asukkaiden nickit, mutta mun tiedot siellä kyllä on täydellisesti. Toivottavasti ne riittää maksun tunnistukseen. Sortsi  
blush.gif
Wolfe, hyvin alkaa
062802jumpie_prv.gif

Eihän toi meidän asukaskokoonpano ole tuosta juuri miksikään muuttunut, sinä, Johanna ja 2 x minä...
wink.gif

Olikos mökeissä peitot ja tyynyt, et riittää liinavaatteiden mukaanotto vai pitääkö makuupussi roudata mukaan?

On ainakin aikaisempina vuosina ollut. Siikaranta Campingin nettisivuilla ei erikseen niistä mainintaa ollut, mutta kuvissa näytti mökeistä peitot ja tyynyt löytyvän.

Yksi  
withstupid.gif
kysymys olis täällä: jos mökin normihinta on 140e eli 35e x 4 hlö ja mökissä on vain orgin jäseniä, jotka saa alennusta 5e hinnasta per nenä, niin missä vaiheessa sen alennuksen saa? Valopää kiittää jo etukäteen
lookaround_orig.gif

Yksi  
withstupid.gif
kysymys olis täällä: jos mökin normihinta on 140e eli 35e x 4 hlö ja mökissä on vain orgin jäseniä, jotka saa alennusta 5e hinnasta per nenä, niin missä vaiheessa sen alennuksen saa? Valopää kiittää jo etukäteen  
lookaround_orig.gif
Siinä vaiheessa kun sen mökin maksaa, mökkivastaava katsoo itse ketkä on jäseniä ja maksaa sen mukaisesti.

E: Sen takia nuo ry:n jäsenten nikit tarvitaan maksun viesti-kohtaan että pystyy tarkistamaan onko jäsenyys voimassa.

Back