• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarkottaaks toi hohto et jollain on fikkari messissä
biggrin.gif
mä näen jo silmissäni näyn: flikkarin valossa loistavat sellaset valkoset "uikkarit" joissa on sydän ja tekstiä... ja niiden omistaja tuottaa porekylvyn omasta takaa
biggrin.gif
Voihan se olla tota Fukushiman "aktiivisuuttakin" millä saadaan vesi fosforin vihreäks
biggrin.gif
.

Kyllä muutama hyvä valopää&älynväläys riittää valaisemaan koko Siikarannan meidän ollessa paikalla...

Pieni kaino pyyntö mökkien maksamisista:

Kun maksatte, niin merkatkaahan vapaaseen viestikenttään mökin numero, mökkivastaavan nicki sekä oikea nimi ja mökissä yöpyvien ry:n jäsenten nickit, niinkuin ne oikein kirjoitetaan.

Näin on helpompi tarkistaa maksujen oikeellisuus. Kiitos ja kumarrus.  
smile_org.gif

Meillä on mökissä, uudempi versio, ilman saunaa, yksi paikka vapaana melkein absolutistin pariskunnan
biggrin.gif
ja Petri12r n mökissä.

Mä olen tyhmä - niin kuin aina; olikos se sillee, että "Mökkivastaava" maksaa tuon mökin hinnan ja me ryömäläiset maksamme hänelle?
nixweiss.gif

Back