• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joku paikka kävis.
Lisätään Petri meidän "eläkeläisten" mökkiin.
Lisätty
smile_org.gif

Tämä ei nyt kuulu Reposaaren viralliseen "ohjelmaan", mutta
jos jotakuta kiinnostaa ajella lauantaipäivän aikana mun kanssa Kauhajoelle ja takaisin, niin voipi tulla mukaan.

Perillä Kauhajoella on tarjolla ainakin kahveet ja keskustasta löytyy ruokapaikkoja riittävästi.

Toivon mukaan ilmasto on suosiollinen
062802moto_prv.gif

olikos se Semmilä joka toimitti aiempina vuosina pitsoja tilauksesta?

Olisin tulossa. Sopisko Brenin ja Posin kanssa samaan??

Eli Brenin mökkiin. Tuli yv:nä vahvistus. Voitko Mico lisää mut sinne, vain laitanko itte
033102bebe_1_prv.gif

olikos se Semmilä joka toimitti aiempina vuosina pitsoja tilauksesta?
Kyllä, samainen putka.

Ja myös samainen kuppila jonka Posarilaiset otti haltuun männävuonna. Onko tässä yhteys...?
biggrin.gif
suurinpiirtein samoilla paikkeilla in grilli, mistä saa kyllä ihan syötävänkokoiset ja makuiset grilliruoat. joutuu kyllä itse noutamaan mutta... mitä sitä nyt ei ruokansa eteen tekisi. Ei tarvi ainakaan itse metsästää sitä.

Mä tuun taas - hyvällä kelillä - näyttämään naamani, mutten yövy. Jos oikein hyvin käy saatan tulla iltaa viettämäänkin, mutta tuskin pystyy.

Mä tuun taas - hyvällä kelillä - näyttämään naamani, mutten yövy. Jos oikein hyvin käy saatan tulla iltaa viettämäänkin, mutta tuskin pystyy.
Olen kuullut tuon suuntaisia kommentteja ennenkin. "tuskin otan kuin yhden"
Voin kertoa, että kotona ei kehuttu viime reissun jälkeen. Voin myös kertoa, että sunnuntaina ristiäisissä oli hiukan outo fiilis vielä...
lookaround_orig.gif

Olen kuullut tuon suuntaisia kommentteja ennenkin. "tuskin otan kuin yhden"
Voin kertoa, että kotona ei kehuttu viime reissun jälkeen. Voin myös kertoa, että sunnuntaina ristiäisissä oli hiukan outo fiilis vielä...  
lookaround_orig.gif
Tuttu tunne, olen kokenut saman parikin kertaa tässä seurassa...

Back