mico
Adventurer
LisättyLisätään Petri meidän "eläkeläisten" mökkiin.Joku paikka kävis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LisättyLisätään Petri meidän "eläkeläisten" mökkiin.Joku paikka kävis.
Kyllä, samainen putka.olikos se Semmilä joka toimitti aiempina vuosina pitsoja tilauksesta?
Jaa-a. Ketustako sitä vielä tietääLähteekö retkelle Suvi vai Sumppa?Tunkaisetteko Jammuun luvalla minut ainakin alustavasti saunamökkiin nro 4.
Pahoittelen...![]()
![]()
Mehän istuttiin siellä niin nätisti, tuosta kun alkaa selaamaan eteenpäin: http://kuvablogi.com/nayta/2630265/
Suvin kans on yleensä sellasta sivistynyttä ym. hienohelmailuu, joten mielummin SumppaJaa-a. Ketustako sitä vielä tietääLähteekö retkelle Suvi vai Sumppa?Tunkaisetteko Jammuun luvalla minut ainakin alustavasti saunamökkiin nro 4.
Pahoittelen...![]()
![]()
![]()
Toiveita saa kuitenkin esittää![]()
Tissit tiskiin, eli Sumppa matkaanToiveita saa kuitenkin esittää![]()
Voi helvetti, kuvista tuli taas edellinen mökkiasukkimme mieleen...tietysti nyt ihan hyvällä tavalla tuota muistelee, mutta sillon vitutti.Mehän istuttiin siellä niin nätisti, tuosta kun alkaa selaamaan eteenpäin: http://kuvablogi.com/nayta/2630265/
suurinpiirtein samoilla paikkeilla in grilli, mistä saa kyllä ihan syötävänkokoiset ja makuiset grilliruoat. joutuu kyllä itse noutamaan mutta... mitä sitä nyt ei ruokansa eteen tekisi. Ei tarvi ainakaan itse metsästää sitä.Kyllä, samainen putka.olikos se Semmilä joka toimitti aiempina vuosina pitsoja tilauksesta?
Ja myös samainen kuppila jonka Posarilaiset otti haltuun männävuonna. Onko tässä yhteys...?![]()
Olen kuullut tuon suuntaisia kommentteja ennenkin. "tuskin otan kuin yhden"Mä tuun taas - hyvällä kelillä - näyttämään naamani, mutten yövy. Jos oikein hyvin käy saatan tulla iltaa viettämäänkin, mutta tuskin pystyy.
Sielläpä oletOlisin tulossa. Sopisko Brenin ja Posin kanssa samaan??
Eli Brenin mökkiin. Tuli yv:nä vahvistus. Voitko Mico lisää mut sinne, vain laitanko itte![]()
Voin kertoa, että kotona ei kehuttu viime reissun jälkeen. Voin myös kertoa, että sunnuntaina ristiäisissä oli hiukan outo fiilis vielä...Olen kuullut tuon suuntaisia kommentteja ennenkin. "tuskin otan kuin yhden"Mä tuun taas - hyvällä kelillä - näyttämään naamani, mutten yövy. Jos oikein hyvin käy saatan tulla iltaa viettämäänkin, mutta tuskin pystyy.
Tuttu tunne, olen kokenut saman parikin kertaa tässä seurassa...Voin kertoa, että kotona ei kehuttu viime reissun jälkeen. Voin myös kertoa, että sunnuntaina ristiäisissä oli hiukan outo fiilis vielä...Olen kuullut tuon suuntaisia kommentteja ennenkin. "tuskin otan kuin yhden"Mä tuun taas - hyvällä kelillä - näyttämään naamani, mutten yövy. Jos oikein hyvin käy saatan tulla iltaa viettämäänkin, mutta tuskin pystyy.![]()