Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen ajelemassa Tampere-Pori-Tampere välin autolla
Pitäiskös ottaa kärrykin perään, sais tuotua useamman mopon kuskeineen pois sieltä?Mitäs maksais paluumatkalle pakusta pyörälle paikka ja mulle makuupaikka?Totaa.. Mä taidan lähteä pakulla täältä helsingin suunnalta, joten jos joku kyytiin haluaa niin mahtuu kaksi immeistä... Myöskin jos täältäpäin on lähdössä joku letka, niin voin tulla lähtöpaikalle noukkimaan matkatavaroita halukkailta..
Olikohan tarpeeksi sekavaa?![]()
![]()
Pari kerrospunkkaa mallia SA-INT mahtunee pakun peräänkin, kyl mä oon messissäPitäiskös ottaa kärrykin perään, sais tuotua useamman mopon kuskeineen pois sieltä?![]()
Täytyypi alkaa sunnuntaina puoliltapäivin huutokauppaamaan paikkoja...![]()
joo, jagge kyllä hoitaa noi tiedot mulle ajoissa, mutta mä en aina oo ihan skarppina. Nyt on viimeiset maksaneet lisätty listaan.Päivitetäänkö niitä maksaneita tonne etusivun viestiin vielä jossain vaihteessa? Yritän sieltä kytätä, tuliko raha varmasti perille.
en ole sukua, ainakaan tietääkseni. Kuka on Timbaland ??OT: mutta onko Timberline Timbalandille sukua?
Tuohan on niin että meidän Timbe on tän onnettoman popparin esikuva. Molemmat käyttää valkoisia kenkiä.en ole sukua, ainakaan tietääkseni. Kuka on Timbaland ??OT: mutta onko Timberline Timbalandille sukua?
Ai,se on joku poppari.Tuohan on niin että meidän Timbe on tän onnettoman popparin esikuva. Molemmat käyttää valkoisia kenkiä.en ole sukua, ainakaan tietääkseni. Kuka on Timbaland ??OT: mutta onko Timberline Timbalandille sukua?![]()
Yes.Viittitteks laittaa mun nimiin sen viimeisen vapaana olevan paikan siitä mun mökistä? Kiitos.![]()
joo tilattu on aurinkoa ja vähän muutakinGauhiaa hoputustaEräpäivänähän ne laskutki maksetaan...![]()
![]()
No jooh, nyt on mökki 9 maksettu![]()
Vielä ku saatas tilattua tämmönen ilma (=kesä) sille viikonlopulle![]()
Ainahan niitä SM-kisoja tulee...SM-kisat Botnialla tuolloin....Muuten olis voinut tulla
.![]()