• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
suur mouhijärvi kiittää.....
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Joo pitää sitten sopia täälä vaikka PKS-Possut jonon lähtöpaikka ja kellonaika
smile_org.gif

Ei tarvi sitte koittaa ottaa kiinni letkaa ku menee väärään paikkaan väärään aikaan odottamaan.

062802moto_prv.gif
Ei moottoripyöräporukan kokoontumiseen kannata moottoripyörällä mennä
tounge.gif
. Ainakin paluumatka on autolla kivempi, kun vain yhden tarvii ajaa (tosin viime vuonna se taisin olla minä)
crazy.gif

smile_org.gif

Ei tarvi sitte koittaa ottaa kiinni letkaa ku menee väärään paikkaan väärään aikaan odottamaan.

062802moto_prv.gif
tounge.gif
. Ainakin paluumatka on autolla kivempi, kun vain yhden tarvii ajaa (tosin viime vuonna se taisin olla minä)
crazy.gif
Pikkukrapulassa tulee sitten kato pieksettyä se viinapiru pois selästä ja saattaa nähdä Jumalan!

Pitää kärsiä seuraamukset
biggrin.gif

smile_org.gif

062802moto_prv.gif
tounge.gif
crazy.gif
Niin no. Viime vuanna ainakin kotimatka olis ollu "kuivempi" autolla, ku tolla pyöralla, mut pyörällä se oli pirun paljon "mielenkiintoisempi" (ainakin yx kännine tuli suoraan sivutieltä eteen, mulla vauhti abauttiarallaa satku, ja pirun märkää, siittä sitten taiteillen vastaantulijoiden ja tän yhen sankarin välistä vapaille paanoille), et silleen.
nixweiss.gif

Siis mites tää nyt oikein menee?  
sad_orig.gif

Jos olen yksin osallistumassa ja haluan majoituksen niin kuinka hitossa voin vastata jostain 3-5 muusta henkilöstä ja heidän jäsenyyksistään?  
eek.gif
eihän se nyt noin vaikeata ole. jos status foorumilla on MotOrg ry, niin silloin on yhdistyksen jäsen. eikös niin
smile_org.gif

e: hei Kriisi, pitääkö jo tehdä mökin sisäisiä varauksia. makkari mulle ja katille
biggrin.gif
mä kuorsaan ja olen agressiivinen herätettäessä, joten lienee parempi jos ollaan muista erillään
biggrin.gif
Minä ainakin ihan mielläni luovutan alakerran sopin teille
smile_org.gif

^
joo, eiköhän se oo paras että ainoa pariskunta nukkuu ainoassa parisängyssä
smile_org.gif

Mä voisin varmaan lähtee mukaan, jos nyt johonkin mökkiin huolitaan...

Voisko joku mökkiyhteisö ottaa mut kimppaan?
Muutinkin mieleni ja tulisin mukaan pitoihin.
Mökki 7: iama ja bren?

Back