Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei moottoripyöräporukan kokoontumiseen kannata moottoripyörällä mennäJoo pitää sitten sopia täälä vaikka PKS-Possut jonon lähtöpaikka ja kellonaika![]()
Ei tarvi sitte koittaa ottaa kiinni letkaa ku menee väärään paikkaan väärään aikaan odottamaan.
![]()
Pikkukrapulassa tulee sitten kato pieksettyä se viinapiru pois selästä ja saattaa nähdä Jumalan!Ei moottoripyöräporukan kokoontumiseen kannata moottoripyörällä mennäJoo pitää sitten sopia täälä vaikka PKS-Possut jonon lähtöpaikka ja kellonaika![]()
Ei tarvi sitte koittaa ottaa kiinni letkaa ku menee väärään paikkaan väärään aikaan odottamaan.
. Ainakin paluumatka on autolla kivempi, kun vain yhden tarvii ajaa (tosin viime vuonna se taisin olla minä)![]()
![]()
Laitaa miimuska mulle tilinumeros...olis eeroja tyrkyllä...eks seollu 30€nuppi?No nythän sä saat Timppa poistaa 2 varausta siitä mökistä jossa meikä ja Naakka on. Moon möksävastaava vaikka, niin ei tuu mittään hämminkiä![]()
EDIT// Tai mähän sain huippuidean! jonirajala(t) voi tulla meitin mökkiin???
Niin no. Viime vuanna ainakin kotimatka olis ollu "kuivempi" autolla, ku tolla pyöralla, mut pyörällä se oli pirun paljon "mielenkiintoisempi" (ainakin yx kännine tuli suoraan sivutieltä eteen, mulla vauhti abauttiarallaa satku, ja pirun märkää, siittä sitten taiteillen vastaantulijoiden ja tän yhen sankarin välistä vapaille paanoille), et silleen.Ei moottoripyöräporukan kokoontumiseen kannata moottoripyörällä mennäJoo pitää sitten sopia täälä vaikka PKS-Possut jonon lähtöpaikka ja kellonaika![]()
. Ainakin paluumatka on autolla kivempi, kun vain yhden tarvii ajaa (tosin viime vuonna se taisin olla minä)![]()
![]()
hyvä idea. Otanko lapset mukaan myös?Ota vaimo mukaan.Mä voisin kanssa tulla, jos kelpuutetaan.
...tosin, pitää vielä anoa lomaa kotoa.![]()
Jassu on järkimiehiä tietää että aamulla on aina ihanan siistiä kun Ihq ruskee on paikallaOtetaan tokiJassu, otatko mut ja IHQ ruskeen sun mökkiin?![]()
Minä ainakin ihan mielläni luovutan alakerran sopin teilleeihän se nyt noin vaikeata ole. jos status foorumilla on MotOrg ry, niin silloin on yhdistyksen jäsen. eikös niinSiis mites tää nyt oikein menee?![]()
Jos olen yksin osallistumassa ja haluan majoituksen niin kuinka hitossa voin vastata jostain 3-5 muusta henkilöstä ja heidän jäsenyyksistään?![]()
![]()
e: hei Kriisi, pitääkö jo tehdä mökin sisäisiä varauksia. makkari mulle ja katillemä kuorsaan ja olen agressiivinen herätettäessä, joten lienee parempi jos ollaan muista erillään![]()
![]()
... ja mouruava muukka oven takanaJassu on järkimiehiä tietää että aamulla on aina ihanan siistiä kun Ihq ruskee on paikalla![]()
Loistavaa, Sut on lisätty vahvuuteen ja mökki nro 6.Mä voisin varmaan lähtee mukaan, jos nyt johonkin mökkiin huolitaan...
Lisätty.Tuonne mun mökkiin tulee myös Yrjänä ja Janome.
sijoitin teidät alustavasti mökkiin nro 6 Basic.Huolisko joku mökkiinsä pari lisää? Olis mänä ja MAL tyrkyllä. Anyone?