• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No johan nyt on taas perkele... Meinaavat työntää firman kesäjuhlat Posarin päälle.

Pitäkööt tunkkinsa perkele. Tää valinta ei oo vaikee...
sport05.gif

Ja mulla näyttää olevan yhtä vahva ja pitävä selkäranka kuin tuolla Kumpparilla, joten ilmoittaudutaan sitten mukaan..  
smile_org.gif

Eli yks mökki mun nimiin ja yks paikka sieltä varattu alustavasti Janelle.

jos joku jää rekistöröimättä minulta, eli nimeä ei listalta löydy, niin huomauttakaa siitä allekirjoittanutta.

pimp'airlines hoi!!!! Lisää mouhon hurjat pe-La vahvuuteen....elikkäs 2kpl lähes sisäsiistejä joukkoon mukaan..
062802jumpie_prv.gif

Saako tästä assbonusta?
confused_orig.gif
nixweiss.gif

Sanoisin että harmittaa aika kertaallisesti ettei pääse menoon mukaan. Tulen perjantai iltana käymään vaikka Pimperline sanoi ettei päästetä.
biggrin.gif

Heittäkääs tohon meidän mökkiin vielä yksi yksinäinen ilmoittautuja, niin vaikka minä voin olla se "vastuullinen" (Vai maksaako ry osan jos sattuu jäämään vajaa mökki?)

Voitteko varata mulle yhden noista leirintämökeistä ja laittaa mut mökkivastaavaksi? Mielellään vielä sellaisen mökin, joka on suht lähellä huoltorakennusta ja grilliä. Kiitos!

Prkleen prkl, työtöntä ei naurata yhtään, taitaa jäädä väliin nää kinkerit
sad_orig.gif

Mä voisin kanssa tulla, jos kelpuutetaan.  
...tosin, pitää vielä anoa lomaa kotoa.
wink.gif

Back