• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jassu, otatko mut ja IHQ ruskeen sun mökkiin?

Laitetaan yksi 4 hlön leirintämökki meille. Vapautetaan se jos päästään Jassun ja Toven kanssa samaan.
mä sijoitin teidät omaan mökkiin, siirretään jos saatte asiat sovittua
biggrin.gif

Kuulostipa pahalta.

Voisin liittyä johonkin saunalliseen tupaan, mikäli joku mökkivastaava kelpuuttaa samaan sakkiin.  
tounge.gif

Jos ei, niin sit vaan johonki 4 hengen mökkiin.

Mää rupeen nyt jo kyseleen tosta ry:n alesta.
Huomioidaanko tuo jo mökkiä maksettaessa, eli mökkivastaava katsoo kuka mökistä on jäsen ja kuka ei ja maksaa sen mukaan? Esim. 6 hlön mökistä 4 on jäseniä ja kaksi ei niin maksaako mökkivastaava 240-(4x5)=220€?

Vai maksetaanko koko summa ja järjestäjät jakaa 5€ seteleitä portilla jäsenkorttia vastaan?
biggrin.gif

Mää rupeen nyt jo kyseleen tosta ry:n alesta.
Huomioidaanko tuo jo mökkiä maksettaessa, eli mökkivastaava katsoo kuka mökistä on jäsen ja kuka ei ja maksaa sen mukaan? Esim. 6 hlön mökistä 4 on jäseniä ja kaksi ei niin maksaako mökkivastaava 240-(4x5)=220€?

Vai maksetaanko koko summa ja järjestäjät jakaa 5€ seteleitä portilla jäsenkorttia vastaan?  
biggrin.gif
Siis jos normaalihinta on 240  euroa 6 hengen mökki. siitä otetaan pois henkilökohtainen 5 euron alennus/hlö. loput jää maksettavaksi.
Ja kyllä, mökkivastaava ottaa selvää että onko jäsen maksanut jäsen. Me tarkastellaan sitten maksuista ja korteista portilla jos tarvis.

toisin sanoen siis toi Kriisin laskutoimitus on oikea.

Siis mites tää nyt oikein menee?  
sad_orig.gif

Jos olen yksin osallistumassa ja haluan majoituksen niin kuinka hitossa voin vastata jostain 3-5 muusta henkilöstä ja heidän jäsenyyksistään?  
eek.gif

sad_orig.gif

Jos olen yksin osallistumassa ja haluan majoituksen niin kuinka hitossa voin vastata jostain 3-5 muusta henkilöstä ja heidän jäsenyyksistään?  
eek.gif
eihän se nyt noin vaikeata ole. jos status foorumilla on MotOrg ry, niin silloin on yhdistyksen jäsen. eikös niin
smile_org.gif

e: hei Kriisi, pitääkö jo tehdä mökin sisäisiä varauksia. makkari mulle ja katille
biggrin.gif
mä kuorsaan ja olen agressiivinen herätettäessä, joten lienee parempi jos ollaan muista erillään
biggrin.gif

sad_orig.gif

eek.gif
Ei se niin paha rasti ole, mulla on jo 4 vuosi Posarin mökkivastaavana
smile_org.gif

Jokaisen profiilista näkee onko Ry:n jäsen vai ei, eli ei ole hankala homma tarkastaa. Helpottaa vaan järjestäjien työtä kummasti kun yksi maksaa koko mökin ja perii maksun muilta mökkiläisiltä.

Aina on sellainen vaihtoehto että pyrit johonkin mökkiin jonka vastaavaksi joku on jo ruvennut, niin ei tarvi itse murehtia muuta kuin oma maksu mökkivastaavalle.

sad_orig.gif

eek.gif
Sinulla on varattu mökki 4 hlölle. 40 euroa7paikka. mökkiin sijoitellaan muitakin, tai sinun valikoimiasi henkilöitä. jotka maksavat sinulle oman osuutensa. oRGin jäsenyyden 2010 maksanut jäsen maksaa 35 euroa paikasta ja ei maksanut jäsen 40 euroa.
tää mökkivaraus juttu lukee tuolla ekassa viestissä.

Voi  
mad.gif
kaikki saunalliset meni jo!!!!!!!!!!

Ehkä me sit otetaan tommonen 4hlön mökki,

pistä sinne sit vaikka iitu & Fox

Ja tulisko ehkä Milla & Flippo???

Laita Timbe vaikka joku niistä mökeistä, joka on lähempänä niitä saunallisia...

sad_orig.gif

eek.gif
Sinulla on varattu mökki 4 hlölle. 40 euroa7paikka. mökkiin sijoitellaan muitakin, tai sinun valikoimiasi henkilöitä. jotka maksavat sinulle oman osuutensa. oRGin jäsenyyden 2010 maksanut jäsen maksaa 35 euroa paikasta ja ei maksanut jäsen 40 euroa.
Okei

Perutaan koko ilmoittautumiseni, en näin oloneuvoksena lähde ottamaan vastuuta muista ja heidän mahdollisista viimehetken peruutuksistaan ja mahdollisesti myymättömistä paikoista!!!

Pitäkää tunkkinne
mad.gif
wink.gif

sad_orig.gif

eek.gif
Okei

Perutaan koko ilmoittautumiseni,  en näin oloneuvoksena lähde ottamaan vastuuta muista ja heidän mahdollisista viimehetken peruutuksistaan ja mahdollisesti myymättömistä paikoista!!!  

Pitäkää tunkkinne  
mad.gif
wink.gif
Sä keräät rahat etukäteen ja peruutuksen jokaisen omaan piikkiin
033102bebe_1_prv.gif

joo ok poistan sut. pistän Terwon mökkivastaavaksi.

ps jos olisit nyt vaan lukenut ton ekan viestin niin siinä olisi kerrottu kaikki. ei tää nyt mitään avaruustiedettä ole. jokainen mökkiisi ilmoittautunut olisi maksanut sulle etukäteen ko summan.

Back