mä sijoitin teidät omaan mökkiin, siirretään jos saatte asiat sovittuaJassu, otatko mut ja IHQ ruskeen sun mökkiin?
Laitetaan yksi 4 hlön leirintämökki meille. Vapautetaan se jos päästään Jassun ja Toven kanssa samaan.
Kuulostipa pahalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä sijoitin teidät omaan mökkiin, siirretään jos saatte asiat sovittuaJassu, otatko mut ja IHQ ruskeen sun mökkiin?
Laitetaan yksi 4 hlön leirintämökki meille. Vapautetaan se jos päästään Jassun ja Toven kanssa samaan.
kyllä sinne voi tulla vierailemaan, mutta kokemuksesta tiedän että kannattaa otta majoitus.Minä kanssa mukana. En tosin tarvitse majoitusta, kai sinne sisälle pääsee jollain konstin? Vai?
Saunalliset mökit on varattuja, ja niissä olevat vapaat paikat ovat mökin vastaavien hallussa. Kysy nipa niiltä lupaa. Sauna on myös rannassa, jossa se on päällä melkein koko ajan.Voisin liittyä johonkin saunalliseen tupaan, mikäli joku mökkivastaava kelpuuttaa samaan sakkiin.![]()
Jos ei, niin sit vaan johonki 4 hengen mökkiin.
Voi jumpe.Sitten ei tulla juhliin mukaankyllä sinne voi tulla vierailemaan, mutta kokemuksesta tiedän että kannattaa otta majoitus.Minä kanssa mukana. En tosin tarvitse majoitusta, kai sinne sisälle pääsee jollain konstin? Vai?
Lauantain yksityisiltaan ei pääse ilman majoitusta.
Siis jos normaalihinta on 240 euroa 6 hengen mökki. siitä otetaan pois henkilökohtainen 5 euron alennus/hlö. loput jää maksettavaksi.Mää rupeen nyt jo kyseleen tosta ry:n alesta.
Huomioidaanko tuo jo mökkiä maksettaessa, eli mökkivastaava katsoo kuka mökistä on jäsen ja kuka ei ja maksaa sen mukaan? Esim. 6 hlön mökistä 4 on jäseniä ja kaksi ei niin maksaako mökkivastaava 240-(4x5)=220€?
Vai maksetaanko koko summa ja järjestäjät jakaa 5€ seteleitä portilla jäsenkorttia vastaan?![]()
Otetaan tokiJassu, otatko mut ja IHQ ruskeen sun mökkiin?
eihän se nyt noin vaikeata ole. jos status foorumilla on MotOrg ry, niin silloin on yhdistyksen jäsen. eikös niinSiis mites tää nyt oikein menee?![]()
Jos olen yksin osallistumassa ja haluan majoituksen niin kuinka hitossa voin vastata jostain 3-5 muusta henkilöstä ja heidän jäsenyyksistään?![]()
Ei se niin paha rasti ole, mulla on jo 4 vuosi Posarin mökkivastaavanaSiis mites tää nyt oikein menee?![]()
Jos olen yksin osallistumassa ja haluan majoituksen niin kuinka hitossa voin vastata jostain 3-5 muusta henkilöstä ja heidän jäsenyyksistään?![]()
Sinulla on varattu mökki 4 hlölle. 40 euroa7paikka. mökkiin sijoitellaan muitakin, tai sinun valikoimiasi henkilöitä. jotka maksavat sinulle oman osuutensa. oRGin jäsenyyden 2010 maksanut jäsen maksaa 35 euroa paikasta ja ei maksanut jäsen 40 euroa.Siis mites tää nyt oikein menee?![]()
täynnä taitavat olla.Saiskos kaks paikkaa johonkin saunalliseen mökkiin?![]()
joo tää on ok. milla ja flippo lisätty samaan. menikö oikein ??Voikaikki saunalliset meni jo!!!!!!!!!!![]()
Ehkä me sit otetaan tommonen 4hlön mökki,
pistä sinne sit vaikka iitu & Fox
Ja tulisko ehkä Milla & Flippo???
Laita Timbe vaikka joku niistä mökeistä, joka on lähempänä niitä saunallisia...
OkeiSinulla on varattu mökki 4 hlölle. 40 euroa7paikka. mökkiin sijoitellaan muitakin, tai sinun valikoimiasi henkilöitä. jotka maksavat sinulle oman osuutensa. oRGin jäsenyyden 2010 maksanut jäsen maksaa 35 euroa paikasta ja ei maksanut jäsen 40 euroa.Siis mites tää nyt oikein menee?![]()
tää mökkivaraus juttu lukee tuolla ekassa viestissä.
Sä keräät rahat etukäteen ja peruutuksen jokaisen omaan piikkiinOkeiSinulla on varattu mökki 4 hlölle. 40 euroa7paikka. mökkiin sijoitellaan muitakin, tai sinun valikoimiasi henkilöitä. jotka maksavat sinulle oman osuutensa. oRGin jäsenyyden 2010 maksanut jäsen maksaa 35 euroa paikasta ja ei maksanut jäsen 40 euroa.Siis mites tää nyt oikein menee?![]()
tää mökkivaraus juttu lukee tuolla ekassa viestissä.
Perutaan koko ilmoittautumiseni, en näin oloneuvoksena lähde ottamaan vastuuta muista ja heidän mahdollisista viimehetken peruutuksistaan ja mahdollisesti myymättömistä paikoista!!!
Pitäkää tunkkinne![]()
![]()