Se on muuten Timben vuoro tällä kertaakyllä on hätäistä porukkaa![]()
meidän perhe yrittää myös osallistua. pitää vaan pikkuiselle järjestellä hoitaja tai sitten Timberi ja Kriisi joutuu kummityttöään vahtimaan ja viihdyttämään koko viikonlopun![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on muuten Timben vuoro tällä kertaakyllä on hätäistä porukkaa![]()
meidän perhe yrittää myös osallistua. pitää vaan pikkuiselle järjestellä hoitaja tai sitten Timberi ja Kriisi joutuu kummityttöään vahtimaan ja viihdyttämään koko viikonlopun![]()
Aivan kauhea flunssa tulossa...Se on muuten Timben vuoro tällä kertaakyllä on hätäistä porukkaa![]()
![]()
Nappasin sut mun möksäänKai se on kokeiltava tätäkin...sopisko johonkin saunalliseen mökkiin mukaan hillityt kalapuikot eli heittäkää mut sellaiseen jos mahtuu. ; )
det passar braSijoitin itseni Lunan mökkiin
Tänkjuu...sähläillään maksuliikenne jossakin välissä kun pääsen kotikoneelle...Nappasin sut mun möksäänKai se on kokeiltava tätäkin...sopisko johonkin saunalliseen mökkiin mukaan hillityt kalapuikot eli heittäkää mut sellaiseen jos mahtuu. ; )![]()
Jos mä sijoitan sut tonne isoartsin mökkiin, ilmotkaa jos ei käy.Yksi mökki kans tänne. Jos joku huolii sisäsiistin ja kuorsaamattoman motoristin mökkiin, niin sitten en tarvitse 'omaa' mökkiä.![]()