• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kyllä on hätäistä porukkaa  
biggrin.gif

meidän perhe yrittää myös osallistua. pitää vaan pikkuiselle järjestellä hoitaja tai sitten Timberi ja Kriisi joutuu kummityttöään vahtimaan ja viihdyttämään koko viikonlopun
biggrin.gif
Se on muuten Timben vuoro tällä kertaa
biggrin.gif

Tää vois tulla tyrkylle johonkin mökkiin. Mielellään saunamökkiin. Siis kylkiäiseksi. Tai sit jos kenellekään ei kylkiäinen kelpaa niin sitten mun nimiin yksi saunamökki. Tänks.

-> yks saunamökki mun nimiin (helpompi näin kun alkaa kytätä paikkaa
biggrin.gif
)

Mä tuun kanssa. Mulle se kahdenhengen leirimökki. Kiitos.
Osallistujat Sikiviki ja "sikiviki" Mökkivastaava sikiviki.
No niin asia kunnossa.

Ja nyt sitä sitten isketään kun ollaan puolustuskyvyttömänä istumassa Eläinlääkärillä... On se ny peijooni.

Kriisin mökkiin jos lisäilettä, kiitoksia!

Jassu, otatko mut ja IHQ ruskeen sun mökkiin?

Laitetaan yksi 4 hlön leirintämökki meille. Vapautetaan se jos päästään Jassun ja Toven kanssa samaan.

Kai  se on kokeiltava tätäkin...sopisko johonkin saunalliseen mökkiin mukaan hillityt kalapuikot eli heittäkää mut sellaiseen jos mahtuu. ; )

Yksi mökki kans tänne. Jos joku huolii sisäsiistin ja kuorsaamattoman motoristin mökkiin, niin sitten en tarvitse 'omaa' mökkiä
biggrin.gif
.

Back