Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle yksi neljän hengen torppa, Kattinen tulee kans.
Tuu mukaan vaan, sä kestit sen viisi tuntia hyvin. Ei tää siitä pahemmaksi muutu.Mahtaakohan musta olla tämmöiseen.. Meinaan tuo viis tuntia lauantaina teidän porilaisten kanssa aiheutti puolentoista vuorokauden kooman. Mitäköhän tuommoisesta kolmepäiväisestä Posarista seurais?? Varmaan varhaiseläkkeelle joutuminen tai jotain. Pistetääs mietintään vielä.
Sorryjoo ok poistan sut. pistän Terwon mökkivastaavaksi.
ps jos olisit nyt vaan lukenut ton ekan viestin niin siinä olisi kerrottu kaikki. ei tää nyt mitään avaruustiedettä ole. jokainen mökkiisi ilmoittautunut olisi maksanut sulle etukäteen ko summan.
Kai sut on otettava, pupuissa on se hyvä puoli et ne voi aina laittaa luontoon jos eivät oo sisäsiistejäMulle yksi neljän hengen torppa, Kattinen tulee kans.
Mahtuuks tänne yx päivystävä pääsiäsPupu![]()
tää on selvä, tervetuloa vaan joukkoon sekavaan.Sorryjoo ok poistan sut. pistän Terwon mökkivastaavaksi.
ps jos olisit nyt vaan lukenut ton ekan viestin niin siinä olisi kerrottu kaikki. ei tää nyt mitään avaruustiedettä ole. jokainen mökkiisi ilmoittautunut olisi maksanut sulle etukäteen ko summan.
Tää oli nyt vaan ekakertalaisen tyhmyyttä, kun halusin osallistua ilman järjestelyvastuita. Kriisi ystävälliseti kuitenkin tarjoutui majoittamaan allekirjoittaneen, joten jos kirjaat minut nöyrimmin tuonne Kriisin kortteeriin, niin hoidan Kriisin kanssa tän finanssipuolen.![]()
![]()
Taishan tuo mennäjoo tää on ok. milla ja flippo lisätty samaan. menikö oikein ??Voikaikki saunalliset meni jo!!!!!!!!!!![]()
Ehkä me sit otetaan tommonen 4hlön mökki,
pistä sinne sit vaikka iitu & Fox
Ja tulisko ehkä Milla & Flippo???
Laita Timbe vaikka joku niistä mökeistä, joka on lähempänä niitä saunallisia...
Tää Posari on siitä mukava tapahtuma, että täällä on suurin osa Porin ulkopuolelta. Ne paikkaa hyvin porilaisten aiheuttaman hämmingin.Mahtaakohan musta olla tämmöiseen.. Meinaan tuo viis tuntia lauantaina teidän porilaisten kanssa aiheutti puolentoista vuorokauden kooman. Mitäköhän tuommoisesta kolmepäiväisestä Posarista seurais?? Varmaan varhaiseläkkeelle joutuminen tai jotain. Pistetääs mietintään vielä.
Sä oot siinä ilmottautumislistassa just nyt, ja tän ketjun ekassa viestissä näkyy mökkijakoMinä myös! Missä ilmoittautumislista? Mä en löydä sitä kääk!
Edit. Ihan sama mihin mökkiin! Mä sammun kyl ajoissa ja en kuorsaa kuin toisesta päästä.![]()
Kiitos Kriisi! Oon syntymähönö!Sä oot siinä ilmottautumislistassa just nyt, ja tän ketjun ekassa viestissä näkyy mökkijakoMinä myös! Missä ilmoittautumislista? Mä en löydä sitä kääk!
Edit. Ihan sama mihin mökkiin! Mä sammun kyl ajoissa ja en kuorsaa kuin toisesta päästä.![]()
![]()