• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vois ilmoittautuu myös.

Mettäläisen tavoilla varustettu täti-ihminen, mielellään jonkun muun mökkiin. Ei pysty ottamaan vastuuta edes mökistä.
Nukkuu onneksi enimmän osan ajasta
smile_org.gif
.

Mahtaakohan musta olla tämmöiseen.. Meinaan tuo viis tuntia lauantaina teidän porilaisten kanssa aiheutti puolentoista vuorokauden kooman. Mitäköhän tuommoisesta kolmepäiväisestä Posarista seurais?? Varmaan varhaiseläkkeelle joutuminen tai jotain. Pistetääs mietintään vielä.

Mahtaakohan musta olla tämmöiseen.. Meinaan tuo viis tuntia lauantaina teidän porilaisten kanssa aiheutti puolentoista vuorokauden kooman. Mitäköhän tuommoisesta kolmepäiväisestä Posarista seurais?? Varmaan varhaiseläkkeelle joutuminen tai jotain. Pistetääs mietintään vielä.
Tuu mukaan vaan, sä kestit sen viisi tuntia hyvin. Ei tää siitä pahemmaksi muutu.

joo ok poistan sut. pistän Terwon mökkivastaavaksi.

ps jos olisit nyt vaan lukenut ton ekan viestin niin siinä olisi kerrottu kaikki. ei tää nyt mitään avaruustiedettä ole. jokainen mökkiisi ilmoittautunut olisi maksanut sulle etukäteen ko summan.
Sorry

Tää oli nyt vaan ekakertalaisen tyhmyyttä, kun halusin osallistua ilman järjestelyvastuita  
sad_orig.gif
. Kriisi ystävälliseti kuitenkin tarjoutui majoittamaan allekirjoittaneen, joten jos kirjaat minut nöyrimmin tuonne Kriisin kortteeriin, niin hoidan Kriisin kanssa tän finanssipuolen.  
smile_org.gif

joo ok poistan sut. pistän Terwon mökkivastaavaksi.

ps jos olisit nyt vaan lukenut ton ekan viestin niin siinä olisi kerrottu kaikki. ei tää nyt mitään avaruustiedettä ole. jokainen mökkiisi ilmoittautunut olisi maksanut sulle etukäteen ko summan.
Sorry

Tää oli nyt vaan ekakertalaisen tyhmyyttä, kun halusin osallistua ilman järjestelyvastuita  
sad_orig.gif
. Kriisi ystävälliseti kuitenkin tarjoutui majoittamaan allekirjoittaneen, joten jos kirjaat minut nöyrimmin tuonne Kriisin kortteeriin, niin hoidan Kriisin kanssa tän finanssipuolen.  
smile_org.gif
tää on selvä, tervetuloa vaan joukkoon sekavaan.

Jammuu ja -Jenni- olis kanssa tulossa, jos ja, kun jonkun mökkiin kelpaa. Tai jos ei kelpaa, niin sit me mennään Poriin hotelliin
smile_org.gif

Muukka liitetty mökkiin Terwo. jammuu ja -jenni- pistetty omaan tupaan ainakin nyt aluksi. vaihdellaan ja liitellään jos tarvii
062802jumpie_prv.gif

Kaad dämit, mielihalut tuonne on kovat, mutta kun mun kestokyky on melkein samat JGo:n kanssa, niin kolme päivää (yksi känni, yksi, darra ja sitten välikuolema) vie minusta tajun pois...ja haluan viime lauantaillan jälkeen ylläpitää jonkinlaista moraalista mainetta...

Pieni hetki...

Okei (perkele), mihin mökkiin mut huolitaan?
Mää tiedän, että toivossa on hyvä elää, joten kun viihdyn naisten/tyttöjen kanssa hyvin, niin jos...
blush.gif

Haluan painottaa, että olen sisäsiisti (toisin kun pääsiäispuput
biggrin.gif
) ja pyrin tuoksumaan kukkasille!

Tää Posari on siitä mukava tapahtuma, että täällä on suurin osa Porin ulkopuolelta. Ne paikkaa hyvin porilaisten aiheuttaman hämmingin.
biggrin.gif
Ei kun messiin vaan!

Minä myös! Missä ilmoittautumislista? Mä en löydä sitä kääk!

Edit. Ihan sama mihin mökkiin! Mä sammun kyl ajoissa ja en kuorsaa kuin toisesta päästä.  
biggrin.gif

Edit2: Mä en sovellu mökkivastaavaksi. Oon holtiton!
crazy.gif

Minä myös mukaan... mielellään saunamökkiin mutta kaikki kelpaa
biggrin.gif

Siis yhden hengen paikka haussa, paikkaa saa tarjota

Back