muljon viel puoleth nuist pulhoista tyhjentämäti...mut kyl tämä tjäshtä...aikaa o rrreilushti...Hei mäkin oon maksanu to möksän jo![]()
Kauhee duuni siin pullon keräämisessä....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
muljon viel puoleth nuist pulhoista tyhjentämäti...mut kyl tämä tjäshtä...aikaa o rrreilushti...Hei mäkin oon maksanu to möksän jo![]()
Kauhee duuni siin pullon keräämisessä....![]()
Tässä:Ihan yhtäkkiä - ilman näkkiä, tuli mieleen et otettiinkos viime vuonna se joku ryhmäkuva johonkin julkasuun?![]()
Julkastiinko sitä koskaan ja mikähän se julkasu mahto olla, jos ylipäätään pääsi sensuurista läpi?
Kolme ajokuntosta... vai oliko noikin työnnetty paikalle.Tässä:Ihan yhtäkkiä - ilman näkkiä, tuli mieleen et otettiinkos viime vuonna se joku ryhmäkuva johonkin julkasuun?![]()
Julkastiinko sitä koskaan ja mikähän se julkasu mahto olla, jos ylipäätään pääsi sensuurista läpi?
Mp maailman nettijuttu
Mun mielestä noi pyörät oli tossa parkissa koko viikonlopun...Kolme ajokuntosta... vai oliko noikin työnnetty paikalle.![]()
Mun mielestä noi pyörät oli tossa parkissa koko viikonlopun...Kolme ajokuntosta... vai oliko noikin työnnetty paikalle.![]()
Mökki 10 se on.. ja HenCCa lisätty kalustoon.10. (kai se oli 10?) mökin asujaimistoon saa lisätä HenCan. Mökissä on vielä pari paikkaa vapaana. Jos joku on yösijaa vailla, saa laittaa viestiä.
Lisäksi tuli sellaista mieleeni, että minulla on edelleen tallessa Tahkolta mukaan pelastettu kännykänlaturi. Jos joku Posariin tulijoista, Tahkollakin mukana olleista sellaista kaipaa, edelleen saa viestillä paiskata.
Kyllä on keksitty. ja juu kuukausi olisi ennen kauden avajaisia...Jumaskeikka, eihän tähänkään suviseurojen kokoontumiseen oo enää ku vajaa kuukausi!!
Oottekos keksiny korvaavaa tekemistä tuolle paintille jos se ei järjesty?
Hommakkaa etes mölkky paikalle!![]()
Kohta
ja sitten![]()
![]()
Veit jalat suusta.....^^ et muuten uskokaan kuinka lähelle tuo arvaus liippaameinaan ihan tosi!![]()
Älähän nyt noin ymmyrkäisenä oleVeit jalat suusta.....^^ et muuten uskokaan kuinka lähelle tuo arvaus liippaameinaan ihan tosi!![]()
![]()
Ja kuittaus, RooRoo siirretty eläintarhaan![]()