• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari mökkivarauslista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei mäkin oon maksanu to möksän jo
smile_org.gif

Kauhee duuni siin pullon keräämisessä....
eek.gif
muljon viel puoleth nuist pulhoista tyhjentämäti...mut kyl tämä tjäshtä...aikaa o rrreilushti...
033102beer_1_prv.gif

10. (kai se oli 10?) mökin asujaimistoon saa lisätä HenCan. Mökissä on vielä pari paikkaa vapaana. Jos joku on yösijaa vailla, saa laittaa viestiä.

Lisäksi tuli sellaista mieleeni, että minulla on edelleen tallessa Tahkolta mukaan pelastettu kännykänlaturi. Jos joku Posariin tulijoista, Tahkollakin mukana olleista sellaista kaipaa, edelleen saa viestillä paiskata.

10. (kai se oli 10?) mökin asujaimistoon saa lisätä HenCan. Mökissä on vielä pari paikkaa vapaana. Jos joku on yösijaa vailla, saa laittaa viestiä.

Lisäksi tuli sellaista mieleeni, että minulla on edelleen tallessa Tahkolta mukaan pelastettu kännykänlaturi. Jos joku Posariin tulijoista, Tahkollakin mukana olleista sellaista kaipaa, edelleen saa viestillä paiskata.
Mökki 10 se on.. ja HenCCa lisätty kalustoon.

Noin 10 sänkypaikkaa jäljellä, kyselkää mökkivastaavilta niistä,

Splättis tilanne on auki yhä, eli lisä pelaajia tarvitaan. ilmoita pituutesi tänne mikäli haluat splättistä pelaamaan. ohjeet ensimmäisessä viestissä.

Tuli sitten muuta menoo tuolle posariviikonlopulle joten mökki 16:ssa vapaana 3 paikkaa. Ketkä tarvii,  voi maksaa suoraan mulle.
Kyselyt ja yhteystiedot privaan.

holtsu!
mie saattasin tarvita möksäpaikan, selviää ensi viikolla ku saapi uuden työvuorolistan.
jos vapaat napsahtaa niin ilmoottelen sitte!
thumbs-up.gif

en sitte tarvikkaan paikkaa.. saapi olla töissä
mad.gif

Jumaskeikka, eihän tähänkään suviseurojen kokoontumiseen oo enää ku vajaa kuukausi!!

Oottekos keksiny korvaavaa tekemistä tuolle paintille jos se ei järjesty?
Hommakkaa etes mölkky paikalle
smile_org.gif
!

Kohta
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
ja sitten
ghostface.gif

Huomhuom! Tampereen köörin mökki on vielä maksamatta... eräpäivästä on pikkasen jo aikaa kulunut, oisi aika kohteliasta maksaa se pois. Ei ois kiva maksaa omasta pussista teitin mökkiä.
eek.gif

Back